news-background
news-background

تریلر فصل دوم سریال Snowpiercer با حضور «شان بین» در نقش «آقای ویلفورد»

تریلر جدیدی از فصل دوم سریال محبوب «برف‌شکن» (دانلود سریال Snowpiercer با لینک مستقیم) با حضور در کامیک کان نیویورک منتشر شد. این فصل قرار است در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۶ بهمن) از شبکه نتفلیکس و تی‌ان‌تی پخش شود. «برف‌شکن» برگرفته از فیلم «برف‌شکن» (دانلود فیلم Snowpiercer با لینک مستقیم) به کارگردانی «بونگ جون هو» و رمانی فرانسوی به همین نام اثر «ژک لو» اقتباس شده است. ساخت فصل اول و پخش آن با مشکلات زیادی رو به رو شد و با تأخیر ۳ ساله منتشر شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل دوم نیز همانند فصل اول شامل ۱۰ قسمت خواهد بود. از بازیگران فصل دوم می توان به «میکی سامنر»، «آلیسون رایت»، «ایدو گلدبرگ»، «سوزان پارک»، «کتی مک‌گینس»، «شان بین»، «روون بلانچارد»، «جنیفر کانلی»، «دیوید دیگز» و «سم اوتو» اشاره کرد. بین قرار است در این فصل در نقش شخصیت منفی «آقای ویلفورد» حضور پیدا کند. فصل دوم جنگ میان «آقای ویلفورد» و «آندره لیتون» با بازی دیگز که در پایان فصل اول ریاست قطار را به دست آورد خواهد بود.

در خلاصه داستان رسمی فصل دوم آمده است: ««آقای ویلفورد» زنده است و «ملانی کاویل» با بازی کانلی می‌خواهد با او رو به رو شود و جلوی حمله را بگیرد. در حالی که او بیرون برف‌شکن است مشخص می‌شود که «الکساندرا کاویل» با بازی بلانچارد دختر «جنیفر» زنده است و دستیار وفادار «آقای ویلفورد» شده است. در فصل دوم جنگ قدرت جدیدی صورت می‌گیرد که باعث اختلاف بین مردم وفادار به لیتون و مردم وفادار به آقای ویلفورد می‌شود. ویلفورد با قطار و تکنولوژی جدید برنامه‌ای دارد و همه را غافلگیر خواهد کرد. در حالی که لیتون و ویلفورد برای روح برف‌شکن می‌جنگند، ملانی مردم را برای یافتن کشف جدیدی که سرنوشت انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد رهبری می‌کند.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ مهر ۱۳۹۹ ۰۴:۵۴

بی صبرانه منتظرشم

نمایش اسپویل