news-background
news-background

تریلر سوم فصل پنجم Rick and Morty منتشر شد

با نزدیک‌تر شدن تاریخ پخش فصل پنجم «ریک و مورتی» (Rick and Morty) از شبکه Adult Swim، سومین تریلر سریال منتشر شد. این تریلر تصاویری از ۱۰ اپیزود جدید فصل پنجم که تا چند هفته آینده روی ایر می‌روند رونمایی می‌کند و وعده دیوانه‌وارترین ماجراجویی‌های اسمیت‌ها را می‌دهد.

این تریلر با محاصره خانه اسمیت‌ها توسط ارتش آغاز می‌شود، در حالی که ریک با فعال کردن یک گنبد انرژی صورتی سعی دارد از خانواده در مقابل حمله محافظت کند. در همین حین صدای «سامر» با صداپیشگی «اسپنسر گرامر» شنیده می‌شود که می‌گوید یک نفر می‌خواهد ما را بکشد. ریک با صداپیشگی «جاستین رویلند» پاسخ می‌دهد: «همیشه یک نفر می‌خواهد ما را بکشد.» در بخش دیگری از تریلر هیولایی که باید توسط ریک نابود شود نیز رونمایی شده است.

فصل پنجم «ریک و مورتی» بخشی از قرارداد طولانی مدت شبکه با سازندگان سریال است که در سال ۲۰۱۸ منعقد شد. در آن زمان گزارش شد که این شبکه سفارش ساخت ۷۰ اپیزود جدید را صادر کرده است. علاوه بر این Adult Swim سفارش ساخت چند اسپین-آف برای این مجموعه انیمیشن را نیز صادر کرده که در حال حاضر تاریخ پخش آن‌ها نامشخص است.

این سریال توسط «دن هارمن» و رویلند خلق شده است.هارمن در مورد یکی از اپیزودهای آینده می‌گوید: «در فصل پنجم اپیزودی وجود دارد که مورتی با یک شخصیت زن که جسیکا نیست رابطه برقرار می‌کند. داستان کوچک اما فوق‌العاده‌ای است که دوست و همکار بسیار بسیار قدیمی من «راب شراب» به نگارش درآورده…»

تمامی چهار فصل قبلی «ریک و مورتی» از طریق شبکه HBO Max منتشر شده‌اند. فصل پنجم سریال «ریک و مورتی» ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۱۵

Say hello to little me ... واقعا فوق العاده است این سریال . بی صبرانه منتظر فصل جدیدم .

نمایش اسپویل