news-background
news-background

تریلر سریال The Lost Symbol: پیش‌درآمد Da Vinci Code به شبکه Peacock می‌آید

 

داستان پیشینه شخصیت «رابرت لنگدان» محبوب به شبکه پیکاک می‌آید. این سریال تحت عنوان «نماد گمشده» (The Lost Symbol) بر اساس کتاب «دن براون»، یک پیش‌درآمد برای فیلم «کد داوینچی» (The Da Vinci Code) است. این سریال ابتدا برای شبکه ان‌بی‌سی در حال تولید بود اما در نهایت به سرویس استریمینگ ان‌بی‌سی‌یونیورسال یعنی پیکاک راه پیدا کرد و سفارش ساخت یک فصل کامل را گرفت. دوشنبه این هفته اولین تصاویر این سریال رونمایی شد.

این پروژه در ان‌بی‌سی «لنگدان» نام داشت اما سپس «نماد گمشده» نامیده شد تا با رمان پرفروش براون مطابقت پیدا کند. «اشلی زاکرمن» در این سریال نقش «رابرت لنگدان» را بازی می‌کند، شخصیتی که «تام هنکس» در سه‌گانه سینمایی «ران هاوارد» ایفاگر آن بود.

دیگر بازیگران سریال «والوری کری»، «سومالی موناتو»، «ریک گنزالس»، «ادی ایزارد»، و «بو نپ» خواهند بود. «دن دورکین» نویسنده سریال و به همراه «دن براون»، «جی بیتی»، «برایان گلیزر»، «ران هاوارد» و «آنا کالپ» تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

«دن براون» در مورد این پروژه می‌گوید: «برای همکاری با ران و برایان در پروژه دیگری پیرامون لنگدان هیجان‌زده‌ام. همگی ما مدتی بود که می‌خواستیم «نماد گمشده» را بسازیم و به همین علت از استودیوهای سی‌بی‌اس، ایمجن تله‌ویژن، یونیورسال و پیکاک قدردانی می‌کنم که این پروژه را به واقعیت تبدیل کردند. دن دورکین و جی بیتی فیلمنامه بسیار جذابی نوشته‌اند و بازیگران سریال به دقت انتخاب شدند.»

پیکاک تاریخ پخش «نماد گمشده» را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۵۰

اخي ديگه تام هنكس پير شده اينو بازي نمكرده?

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۴۳

پیش‌درآمدی برای فیلم «کد داوینچی» نیست بلکه داستانش بعد از کد داوینچی اتفاق میافته. توی کتاب ها هم نماد گمشده سومین کتاب بعد از "شیاطین و فرشتگان و "کد داوینچی" هست

نمایش اسپویل