news-background
news-background

تریلر سریال Superman & Lois منتشر شد

شبکه‌ی CW تریلر جدید سریال «سوپرمن و لوییس» (Superman & Lois) با بازی «تایلر هکلین» در نقش سوپرمن و «بیتسی تولاک» در نقش لوییس را منتشر کرد. این شبکه از مدت‌ها قبل تصاویری از پشت صحنه و بازیگران منتشر کرده بود، اما ساعاتی ویدیویی از سریال رونمایی کرده است. در این مجموعه، لوییس لین و کلارک کنت یا «مرد پولادین» در اسمال‌ویل ساکن شده‌اند و صاحب دو پسر نوجوان شده‌اند که شاید ابرقدرت‌های پدرشان را به ارث برده باشند. آن‌ها از سوی دیگر باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را ایفا کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

علاوه بر تولاک و هکلین، «دیلن والش» در نقش ژنرال «سم لین»، «امانوئل شریکی» در نقش «لانا لنگ» و «اریک والدز» در نقش همسر او، «آدام رینر» در نقش «مورگان اج»، و «وول پارکس» در نقش «استیسی فابر» بازی می‌کنند.

در این تریلر یک دقیقه‌ای سوپرمن در دنیاهای موازی به اشکال گوناگون دیده می‌شود اما هواداران «اروورس» شبکه‌ی CW واکنش‌های چندان مثبتی در شبکه‌های اجتماعی به آن نشان نداده‌اند. یکی از کاربران در توییتر می‌نویسد: «تا جایی که بتوانم محترمانه می‌گویم... تریلر سوپرمن و لوییس بسیار بد است... یعنی اگر هدفشان این بوده باشد که مردم سریال را نبینند موفق شده‌اند اما این دیگر چه بود؟!»

«سوپرمن و لوییس» به نویسندگی «تاد هلبینگ» و «گرگ برلانتی» در کانادا فیلمبرداری شده و فوریه سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی CW پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶

الان طرفدار های dc میان میگن خیلی خفنه بعدش که پخش میشه مشخص میشه مثل قسمت دوم Wonder Woman بد میشه. بعدش می گن بقیه نمی فهمن چه چیزی هست

نمایش اسپویل