news-background
news-background

اولین تریلر سریال See با بازی «جیسون موموآ» منتشر شد

اپل شب گذشته اعلام کرد که شبکه‌ی اپل‌ تی‌وی پلاس (Apple TV+) از اول نوامبر راه اندازی می‌شود و قیمت اشتراک آن ۴.۹۹ دلار خواهد بود. مشتریانی که محصولات جدید اپل را خریداری کنند می‌توانند تا یک سال از این شبکه استفاده کنند. علاوه بر این اپل اطلاعات دقیقی از سرویس و سریال‌های اریجینال آن را هم فاش و تریلر سریال «دیدن» (See) با بازی «جیسون موموآ» را رونمایی کرد.

داستان «دیدن» در آینده‌ای دور روی می‌دهد، وقتی که ویروسی مرگبار بشریت را آلوده ساخته و نجات‌یافتگان نابینا شده‌اند. موموآ در سریال نقش «بابا واس» را بازی می‌کند، پدر دوقلوهایی که قرن‌ها پس از شیوع ویروس توان دیدن دارند. او به کمک «پاریس» رهبر معنوی بازماندگان با بازی «الفری وودارد»، باید از قبیله‌اش در مقابل ملکه‌ای که می‌خواهد دوقلوها را از بین ببرد محافظت کند.

تریلر جدید گوشه‌هایی از نبرد پرهرج‌ومرج میان «بابا واس» و دشمنانش را نشان می‌دهد. «دیدن» که با عوامل و بازیگران نابینا یا کم‌بینا ساخته شده از جمعه اول نوامبر همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی اپل‌ تی‌وی+ در بیش از ۱۰۰ کشور پخش می‌شود.

اپل پیش از این تریلر دیگر سریال‌های اریجینال خود از جمله «برنامه‌ی صبحگاهی» (The Morning Show) با بازی «جنیفر انیستون»، «ریز ویترسپون» و «استیو کارل»‌، و «دیکینسون» (Dickinson) با بازی «هیلی استاینفد» در نقش «امیلی دیکینسون» را منتشر کرده بود.

«دیدن» ۱ نوامبر از اپل تی‌وی+ پخش می‌شود. اولین تریلر سریال را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید