news-background
news-background

تریلر سریال Miss Sherlock، اولین سریال ساخت ژاپن که از شبکه HBO پخش می‎شود

سریال «Miss Sherlock»، سریالی با پیچ و تاب‎های مدرن در مورد کاراگاه محبوب، شرلوک هلمز از شبکه اچ‌بی‌او در سراسر دنیا پخش خواهد شد. این سریال اولین محصول ساخت ژاپن است که از شبکه‌ی تلویزیونی کابلی منتشر می‎شود.

مجموعه‎ی تلویزیونی «Miss Sherlock» برگرفته از کتاب کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است، که جسورانه به شرح و تفسیر شخصیت‎های اصلی کتاب، شرلوک هلمز و دکتر واتسون پرداخته است.

داستان سریال «Miss Sherlock» در توکیو امروزی می گذرد، و شخصیت‎های اصلی این سریال دو زن ژاپنی هستند. شخصیت «Dr. Wato Tachibana» یک جراح است و اخیراً به عنوان پزشک داوطلب در جنگ سوریه حضور داشته. شخصیت «Sara Shelly Futaba» یک کاراگاه مشاور است که با اداره پلیس در حل پرونده‎های عجیب و غریب و دشوار همکاری می‎کند. در طول این سریال شاهد حل راز و رمز‎های بسیاری توسط شخصیت «Sara Shelly Futaba» خواهیم بود. او توسط مهارت‌های ویژه خود از جمله مشاهده دقیق و استدلال منطقی پرونده‎ها را حل خواهد کرد.

یوکو تاکه‌اوچی در نقش شرلوک و شیهوری کانجییا در نقش دکتر واتسون در این سریال حضور خواهند داشت. «Ken’ichi Takitô» نیز در نقش بازرس «Reimon» خواهد بود.

سریال «Miss Sherlock»  همکاری مشترک بین شبکه اچ‌بی‌او آسیا و کمپانی هولو است.

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Miss Sherlock 2018 با لینک مستقیم

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۰۷:۱۶

چه ایرادی داره،خانم ها نقش اول باشن؟ شما دوست ندارین،فیلم رو نبینین. اگه فیلم یا سریال شکست تجاری بخوره،تهیه کننده ها ضرر میکنن. چه آسیبی به شما میرسه!! از گجا میدونین مردم ژاپن،این سریال رو پسندیدن یا نه؟؟

نمایش اسپویل
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۰۴:۰۷

ژاپن صنعت انیمش تو جهان یکه باید دید آیا میتونن تو سریال هم همینطورموفق باشن یان!

نمایش اسپویل
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۲۲

گویا توی این دوره و زمونه خانمها در عالم سینما دیگه زیادی توی بورسن ... والا من که به شخصه و مخصوصا این بازیگرهای زن ژاپنی را خارج از پوشیدن کیمونو و ایفای نقشهایی با اون سبک و سیاق فیلمهای قدیمیشون نمی پسندم ... یه سری نقشها که دیگه واقعا براشون مضحکه

نمایش اسپویل
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۳۸

بابا این چی بود (تریلر رو میگم) فک کنم با این سریال و این نوع ژاپنی بودن بیشتر جایگاه و عظمت شرلوک (بندیکت کامبربچ) رو از بین ببرن . واقعا یه زن توو شخصیت شرلوک اصلا جور نمیشه

نمایش اسپویل
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵

در چند سال اخیر تمام نقش ها سمت جنسیت زن رفته. اگه جیمز باند زن, ایندیانا جونز زن و.. دیدین تعجب نکنین! احتمال میره کمپانی های مارول و دیسی هم به شدت به سمت قهرمانان زن بروند. مخصوصا مارول که با بلک پنتر و طرفداری از سیاه پوستان, امتیازات زیادی کسب کرده

نمایش اسپویل
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۷

البته این تغییر جنسیت باعث تغییر ژانر و کمدی شدشون میشه.

نمایش اسپویل