news-background
news-background

تریلر جدید سریال Good Omens منتشر شد؛ «مایکل شین» به دنبال کنسل کردن نبرد آخرالزمان

فرشته و شیطانی که شبیه «مایکل شین» و «دیوید تننت» به نظر می‌رسند در مینی‌سریال جدید سرویس «آمازون پرایم» نگران سرنوشت موجودات زنده‌اند. «اسرافیل» با بازی شین و «کرولی» با بازی تننت در سریال شش اپیزودی «فال نیک» (Good Omens) که از رمان فانتزی «نیل گیمن» اقتباس شده با یکدیگر همکاری می‌کنند. داستان سریال در لندن امروز روی می‌دهد و ماجراهای این زوج انجیلی را به تصویر می‌کشد که باید جلوی ظهور دجال یا ضد-مسیح و وقوع نبرد نهایی میان خیر و شر را بگیرند.

در این سریال پرستاره، «جان هم» در نقش فرشته‌ی مقرب «جبرئیل» بازی می‌کند و «فرانسیس مک‌دورمند» و «بندیکت کامبربچ» به ترتیب در نقش خدا و شیطان صداپیشگی. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل شامل «نیک آفرمن»، «مایکل مک‌کین»، «جک وایت‌هال»، «میری انوس»، «انا مکسول مارتین»، «میراندا ریچاردسون» و «درک جکوبی» می‌شوند.

«داگلاس مک‌کینان» کارگردانی این سریال را برعهده دارد. او پیش از این سریال‌های «دکتر هو»، «شرلوک» و «غریبه» (Outlander) را کارگردانی کرده است. گیمن نویسنده‌ی رمان نیز در مقام نویسنده و شورانر فعالیت می‌کند. سریال «خدایان آمریکایی» هم که از دیگر رمان او اقتباس شده به زودی پخش می‌شود. «فال نیک» در هفته‌های آینده با عوامل خود باید در جشنواره‌ی فیلم تگزاس حضور یابد.

تمامی شش اپیزود این مینی‌سریال «فال نیک» در تاریخ ۳۱ می از طریق «آمازون پرایم» پخش می‌شود و اواخر سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی BBC Two روی ایر می‌رود.

 

مشاهده‌ی تریلر با کیفیت Full HD‌ (۸۹ مگابایت)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید