news-background
news-background

تریلر و پوستر رسمی The Queen's Gambit منتشر شد؛ کشتار «آنیا تیلور جوی» در شطرنج

«گامبی وزیر» در نگاه اول به‌شدت تحت تأثیر آثار کلاسیک هالیوود است.

«آنیا تیلو-جوی» در تریلر رسمی سریال «گامبی وزیر» (دانلود سریال The Queen’s Gambit با لینک مستقیم) یا «گامبی ملکه» نشان می‌دهد که در هر ژانری تواناست. او در این فیلم به کارگردانی «فرانک اسکات» خالق «بی‌خدا» (Godless) نقش «بث هرمن» را بازی می‌کند، یتیمی که در دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی در زمینه‌ی شطرنج به موفقیت می‌رسد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

بث جوان که یادآور «باربارا استانویک» در فیلم «بیبی فیس» (Baby Face) است، برخلاف انتظار جامعه از آنجا که یک زن است موفقیتش نامتعارف شمرده می‌شود. بث می‌خواهد بهترین باشد و بر قهرمان روس غلبه کند. اما متأسفانه او به به الکل و قرص اعتیاد دارد و خاطرات گذشته نبوغ او را به مرز تبدیل شدن به جنون می‌رساند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیگر بازیگران «گامبی وزیر» شامل «ماریل هلر»، «توماس برودی-سنگستر»، «موزس اینگرام»، «هری ملینگ» و «بیل کمپ» خواهند شد. فرانک به همراه «آلن اسکات» بر روی فیلمنامه‌ی سریال کار کرده است. «ویلیام هوربرگ» تهیه‌کننده‌ی «کوهستان سرد» (Cold Mountain) نیز از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهد بود.

«گامبی وزیر» در نگاه اول به‌شدت تأثیرپذیرفته از آثار کلاسیک هالیوود است. نمایش سرد تیلور جوی به نظر از بلوند‌های هیچکاک از جمله «گریس کلی» یا استانویک الهام گرفته شده. با توجه به مشکلاتی که بث به خاطر جنسیتش در جامعه با آن مواجه می‌شود، این سریال مکملی فوق‌العاده برای آن‌ فیلم‌ها خواهد بود.

تیلور جوی اخیراً در فیلم «اما» (Emma) و «جهش‌یافتگان جدید» (New Mutants) دیده شده، در حالی که هلر همبازی او در نقش یک زن خانه‌دار تنها که با بث پیوند دوستی برقرار می‌کند، به تازگی فیلم «یک روز زیبا در محله» (A Beautiful Day in the Neighborhood) را با بازی «تام هنکس» و «متیو رایس» کارگردانی کرده است.

نت‌فلیکس «گامبی وزیر» را ۲۳ اکتبر (۲ آبان ماه ۱۳۹۹) منتشر می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۳:۴۲

Cool

نمایش اسپویل