news-background
news-background

تریلر رسمی Minions: The Rise of Gru منتشر شد

 

در حالی که شخصیت‌های محبوب کارتونی روی پرده می‌آیند و می‌روند، «مینیون‌ها» همچنان در فرهنگ عامه جای دارند. این موجودات درشت-چشم و تعقیب‌کننده‌ی آدم‌بدها آمده‌اند که بمانند. استودیوی یونیورسال و ایلومینیشن از اولین تریلر رسمی «مینیون‌ها: ظهور گرو» (دانلود فیلم Minions: The Rise of Gru با لینک مستقیم) رونمایی کرد. این فیلم دنباله‌ای برای «مینیون‌ها» محصول ۲۰۱۵ اسست که ۱.۱۵۹ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت.

داستان انیمیشن در دهه‌ی ۱۹۷۰ روی می‌دهد و ماجرای شخصیت گرو با صداپیشگی «استیو کارل» را دنبال می‌کند که رؤیای تبدیل شدن به یک ابرشرور را در سر دارد. این فیلم هم پیش‌درآمدی برای «من نفرت‌انگیز» (دانلود انیمیشن Despicable Me با لینک مستقیم) و دنباله‌های آن است و هم دنباله‌ای برای «مینیون‌ها» سال ۲۰۱۵ که داستانی در سال ۱۹۶۸ روایت می‌کرد.

«مینیون‌ها:‌ ظهور گرو» توسط «کایل بالدا» کارگردانی شده که سابقه‌ی کارگردانی «مینیون‌ها»، «من نفرت‌انگیز» و «لوراکس» (دانلود انیمیشن The Lorax با لینک مستقیم) را دارد.

فیلم‌های «من نفرت‌انگیز»/«مینیون‌ها» بعضاً بی‌آنکه خوش‌ساخت و باکیفیت باشند به راحتی از فروش ۱ میلیارد دلاری عبور می‌کنند. با توجه به لحظاتی که از فیلم در تریلر به نمایش درمی‌آید، به نظر می‌رسد که این رکورد بار دیگر تکرار خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را با ۳۰نما دنبال کنید.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید