news-background
news-background

تریلر رسمی Jojo Rabbit با بازی «تایکا وایتیتی» در نقش هیتلر

«تایکا وایتیتی»‌ کارگردان «ثور: رگنراک» در فیلم «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) استودیوی فاکس سرچ‌لایت نقش «آدولف هیتلر» دوست خیالی پسرک ۱۰ ساله‌ای در آلمان نازی را بازی کرده است.

تریلر رسمی فیلم که سه‌شنبه شب منتشر شد، به سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم در آلمان می‌رود و با تصاویری از «جوجو» با بازی «رومن گریفین» در حال آموزش‌های نظامی آغاز می‌شود.وقتی نمایی از اتاق خواب او به نمایش درمی‌آید به هیتلر می‌گوید: «فکر نمی‌کنم از عهده‌اش برآیم.» و پیشوا پاسخ می‌دهد: «البته که می‌توانی.»

در ادامه جوجو متوجه می‌شود که مادر تنهای او با بازی «اسکارلت جوهانسن» دخترکی یهودی با بازی «توماسین مکنزی» را مخفی کرده است. وقتی هیتلر از دوستی این دو نگران می‌شود، جوجو به او اطمینان خاطر می‌دهد که «او به نظر آدم بدی نمی‌آید.»

«جوجو خرگوش» برای اولین بار در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو اکران می‌شود و سپس در تاریخ ۱۸ اکتبر در آمریکا روی پرده می‌رود. وایتیتی که نویسندگی و کارگردانی «جوجو خرگوش» را برعهده داشته، داستان فیلم را از رمان «آسمان‌های محصور» (Caging Skies) اقتباس کرده است.

در این فیلم پرستاره علاوه بر جوهانسن و وایتیتی، بازیگرانی چون «سم راکول»، «ریبل ویلسون»، «استیون مرچنت»، و «الفی آلن» نقش‌آفرینی کرده‌اند. تریلر رسمی «جوجو خرگوش» را از این صفحه مشاهد کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید