news-background
news-background

تریلر رسمی Cherry: «تام هالند» برای اپل خود را درگیر بحران اپیوئید می‌کند

هالند در وقفه‌ی ایجاد شده میان فیلم‌های «مرد عنکبوتی» در یک درام به کارگردانی برادران روسو بازی کرده است.

اپل در مراسم اهدای جوایز امی اولین نامزدی‌های خودش را کسب کرد و می‌تواند همین موفقیت‌ها را به لطف فیلم‌هایی که با همکاری فیلمسازان بزرگ به تولید رسانده تکرار کند. آن‌ها در ماه‌های اخیر«رو به زوال» (On the Rocks) به کارگردانی «سوفیا کاپولا» و بازی «بیل ماری» و «رشیدا جونز» را پخش کرده‌اند و به زودی درام «گیلاس» (Cherry) با مضمون اعتیاد را عرضه می‌کنند. به همین مناسبت اپل از تریلر رسمی فیلم رونمایی کرده است.

در این فیلم هالند با جو و آنتونی روسو کارگردانان عناوین «دنیای سینمایی مارول» از جمله «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) و دو قسمت آخر «انتقام‌جویان» (Avengers) همکاری کرده است. هالند نقش پزشکی در ارتش ایالات متحده را بازی می‌کند که به خانه‌اش در اوهایو بازمی‌گردد و در حالی که با پی‌تی‌اس‌دی دست به گریبان است، به اپیوئید اعتیاد پیدا می‌کند. «کیارا براوو» بازیگر تازه‌وارد نقش همسر شخصیت هالند در فیلم را بازی کرده که او هم به این مواد رو می‌آورد. این زوج جوان برای تأمین هزینه‌هایشان به سرقت بانک دست می‌زنند.

«جو روسو» به «ونتی فر» می‌گوید: «این فیلم به شش بخش تقسیم شده که بازتاب‌دهنده‌ی آن دوران مختلف است، و هر یک از آن‌ها لحن متفاوتی دارد. با لنزهای متفاوتی فیلمبرداری شده، و طراحی صحنه‌ی متفاوتی دارد. یکی رئالیسمی جادویی دارد. بخش دیگری ابزوردیسم است. بخش دیگری در ژانر وحشت… حسی نامأنوس در آن هست. لحن آن خام است. شخصیت فیلم در بحران هویت است.»

برادران روسو می‌گویند «گیلاس» فیلمی شخصی برای آن‌هاست چرا که اعتیاد را در جامعه‌ی آمریکا از نزدیک دیده‌اند: «بسیاری از خویشاوندان ما یا این بحران را تجربه کرده‌اند یا جان‌شان را از دست داده‌اند، یا هنوز با اعتیاد دست به گریبانند.»

بازیگران نقش‌های مکمل فیلم «سی‌یرا براوو»، «بیل اسکارزگارد»، «جک رینور»، و «فارست گودلاک» خواهند بود. «گیلاس» ۲۶ فوریه در سالن‌های سینما و ۱۲ مارس (۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۹) از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ دی ۱۳۹۹ ۰۵:۰۶

MEH

نمایش اسپویل