news-background
news-background

تریلر رسمی سریال Bridgerton نت‌فلیکس: آغاز یک «رسوایی» دیگر

این درام تاریخی و عاشقانه با روایت «جولی اندروز» روز کریسمس پخش خواهد شد.

نت‌فلیکس از اولین تریلر رسمی سریال «بریجرتون» (Bridgerton) که یک درام تاریخی و عاشقانه در دوران «لندن ریجنسی» است رونمایی کرد. «شوندا رایمز» خالق سریال «رسوایی» (Scandal) و «آناتومی گری» (Grey's Anatomy) که اخیراً با شبکه قراردادی چند ساله به امضاء رسانده، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه است و قصد دارد توانایی‌هایش را در ژانر تاریخی نشان دهد و با بازیگرانی متنوع جانی دوباره به آن دهد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال «بریجرتون» از رمان‌های پرفروش «جولیا کویین» اقتباس شده و ماجرای هشت خواهر را در خانواده‌ی بریجرتون روایت می‌کند که هریک در جستجوی عشق زندگی خود است. «دفنی بریجرتون» بزرگ‌ترین دختر خانواده‌ی بانفوذ بریجرتون است که برای اولین بار وارد بازار رقابتی ازدواج در لندن دوران ریجنسی می‌شود. در حالی که دفنی توجه یکی از دوک‌های لندن را جلب می‌کند، «لیدی ویسل‌دون» شایعاتی رسوایی‌آمیز در مورد او نشر می‌دهد.

«نیکلا کولن»، «لوک نیوتن»، «فیبی داینور»، «روجه-جین پیج»، «جاناتان بیلی»، «کلودیا جسی»، «سابرینا بارتلت»، «بسی کارتر»، «روبی بارکر»، «روث گمل» و «جولی اندروز» از جمله بازیگران سریال خواهند بود. رایمز تهیه‌کننده و «کریس ون دوسن» شورانر سریال است.

«بریجرتون» ۲۵ دسامبر (۵ دی ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید