news-background
news-background

تریلر رسمی مینی‌سریال The Stand منتشر شد

اقتباس از رمان «ایستادگی» نوشته‌ی «استیون کینگ» در ماه دسامبر پخش خواهد شد.

مینی‌سریال «ایستادگی» (دانلود سریال The Stand با لینک مستقیم) شبکه‌ی CBS All Access که از رمانی به همین نام نوشته‌ی «استیون کینگ» اقتباس شده قرار است ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹) پخش شود. تریلر جدید این سریال ۹ اپیزودی جمعه شب گذشته در کامیک کان نیویورک رونمایی شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«بنجامین کاول» و «تیلور المور» نویسندگان «جاستیفاید» (Justified) شورانرهای سریال و «جاش بون» کارگردان اپیزود اول بوده در حالی که کینگ پایانی متفاوت نسبت به کتابش برای این سریال به نگارش درآورده است. «ایستادگی» تنها یکی از اقتباس‌های تلویزیونی از آثار کینگ در سال‌های اخیر است. «بیگانه» (The Outsider) او اوایل سال ۲۰۲۰ از HBO روی ایر رفت.

«ایستادگی» داستانی در مورد زمین در دوران آخرالزمان روایت می‌کند که یک بیماری مرگ‌بار بخش زیادی از جمعیت انسان‌ها را از بین برده. بازیگران این سریال «الکساندر اسکارزگارد»، «ووپی گلدبرگ»، «جیمز مارسدن»، «اودسا یانگ»، «جوان آدپو»، «امبر هرد»، «اوون تیگو»، «هنری زاگا»، «برد ویلیام هنکه»، «آیرین بدارد»، «نت وولف»، «ایان بیلی»، «هدر گراهام» و «گرگ کینیر» و بسیاری دیگر خواهند بود.

کینگ در ابتدای شیوع ویروس کرونا در واکنش به مقایسه‌‌ی داستان با این پاندمی نوشته بود: «نه، کروناویروس شبیه «ایستادگی» نیست. مسئله به هیچ‌وجه تا آن اندازه جدی نیست. به‌راحتی قابل‌گذر است. آرام باشید و تمامی اقدامات پیشگیرانه‌ی منطقی را انجام دهید.»

«ایستادگی» به فاصله‌ی کوتاهی پیش از تغییر نام شبکه‌ی CBS All Access به Paramount+ روی ایر می‌رود. ویاکام‌سی‌بی‌اس اخیراً اعلام کرد که این شبکه‌ی شش ساله را به پارامونت+ تغییر نام می‌دهد و سریال‌هایی چون «پیشنهاد» (The Offer) در مورد حواشی تولید سه‌گانه‌ی «پدرخوانده» (The Godfather) «فرانسیس فورد کاپولا» به تولید می‌رساند.

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید