news-background
news-background

تریلر رسمی سریال WandaVision مارول منتشر شد

«الیزابت اولسن» و «پل بتنی» بازیگران نقش‌های اول این سریال خواهند بود.

 

اولین تریلر سریال ابرقهرمانی «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) مارول برای شبکه‌ی دیزنی پلاس منتشر شد. این تریلر یکشنبه شب در حین برگزاری مراسم مجازی اهدای جوایز امی روی ایر رفت و نشان داد که سریال حال و هوایی شبیه‌ سیت‌کام‌های دهه‌ی ۱۹۵۰ آمریکا دارد. واندا با بازی «الیزابت اولسن» و ویژن با بازی «پل بتنی» در حاشیه‌ی شهر زندگی آرامی دارند، اما به تدریج در اینکه همه‌چیز آنگونه که به نظر می‌رسد نیست تردید می‌کنند. «جک شیفر» سرپرست نویسندگان این سریال است که باید اواخر سال ۲۰۲۰ از دیزنی پلاس پخش شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان «وانداویژن» پس از مرگ ویژن در «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) روی می‌دهد. جزئیات دیگری در حال حاضر در مورد داستان به تأیید نرسیده، اما در کتاب‌های کامیک، شخصیت «اسکارلت ویچ» (اولسن) یکی از قدرتمندترین قهرمانان دنیای مارول است و حتی یک بار موفق شده پس از مرگ یکی از نزدیکانش واقعیت را بازسازی کند. بنابراین به نظر می‌رسد که در داستان سریال جدید مارول تمرکز بر شکل‌گیری واقعیت باشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«وانداویژن» یکی از چندین عنوان تلویزیونی مارول برای دیزنی پلاس است. دیگر سریال‌های در حال توسعه «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and the Winter Soldier) که به تازگی فیلمبرداری آن ادامه پیدا کرده، «لوکی» (Loki) با بازی «تام هیدلستون»، «شی-هالک» (She-Hulk) و «خانم مارول» (Mrs. Marvel) خواهند بود.

دیزنی پلاس اخیراً با انتشار ویدیویی تأیید کرد که «وانداویژن» دسامبر امسال عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید