news-background
news-background

تریلر رسمی سریال The Haunting of Bly Manor منتشر شد

دنباله‌ی «عمارت هیل» به نویسندگی «مایک فلنگان» یکی از مهم‌ترین عناوین نت‌فلیکس برای هالووین امسال است.

 

در حالی که فیلم‌های ترسناکی مانند «کندی‌من» (Candyaman) که قرار بود اکتبر امسال اکران شوند، به زمان دیگری موکول شده‌اند، اما هواداران ژانر وحشت در این ماه اثر هیجان‌انگیز دیگری خواهند داشت. نت‌فلیکس به زودی سریال «تسخیر عمارت بلای» (دانلود سریال The Haunting of Bly Manor با لینک مستقیم) که دنباله‌ای است برای «تسخیر عمارت هیل» (The Haunting of Hill House) را عرضه می‌کند. «مایک فلنگان» همچون فصل گذشته برای نویسندگی این فصل بازگشته و بازیگرانی چون «ویکتوریا پدرتی» و «الیور جکسون کوئن» را انتخاب کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هرچند فصل «تسخیر عمارت هیل» اقتباسی بود از رمانی به همین نام نوشته‌ی «شرلی جکسون»، اما «عمارت بلای» برگرفته از داستان «سخت‌تر شدن اوضاع» (The Turn of the Screw) نوشته‌ی «هنری جیمز» است. این داستان روحی در مورد دو یتیم است که زنی جوان از آن‌ها مراقبت می‌کند. این زن پس از گذراندن مدتی در عمارت بلای یقین پیدا می‌کند که در مکانی تسخیر شده به سر می‌برد. فنگان بازیگران دیگری از جمله «هنری توماس»، «کیت سیگل»، «تی‌نیا میلر»، «بنجامین ایوان اینزوورث»، «آملیا ایو» و «املی اسمیت» را به این فصل اضافه کرده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«ترور میسی» تهیه‌کننده‌ی سریال‌های «عمارت هیل» و «عمارت بلای» پیش‌تر در مصاحبه با مجله‌ی «ونتی فر» گفته بود که این فصل یک «ترکیب ادبی» است و از «سخت‌تر شدن اوضاع» به عنوان الگو استفاده می‌کند اما شخصیت‌های اریجینال خودش را می‌آفریند.

فلنگان علاوه بر این سریال‌های ترسناک فیلم «بازی جرالد» (Gerald's Game) را نیز برای نت‌فلیکس از رمان «استیون کینگ» اقتباس کرده و سال گذشته «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) را به عنوان دنباله‌ی «درخشش» (Shining) «استنلی کوبریک» برای برادران وارنر ساخت. او به زودی به سراغ اقتباس دیگری از «احیا» (Revival) کینگ خواهد رفت.

نت‌فلیکس «تسخیر عمارت بلای» را ۹ اکتبر (۱۸ مهر ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید