news-background
news-background

تریلر رسمی سریال Only Murders in the Building با بازی «سلینا گومز»، «استیو مارتین» و «مارتین شورت»

   

داستان سریال جدید شبکه هولو در مورد سه همسایه علاقه‌مند به حل پرونده‌های جنایی است.

 

«استیو مارتین» و «مارتین شورت» دهه‌هاست که در نقش‌های کمدی دیده می‌شوند، از «سه آمیگو» (Three Amigos) گرفته تا «پدر عروس» (Father of the Bride). این دو به زودی در سریال تلویزیونی جدیدی به نام «تنها قاتلین ساختمان» (Only Murders in the Building) به شبکه هولو می‌آیند. «سلینا گومز» که اخیراً تأکید کرد از موسیقی فاصله می‌گیرد و بر روی حرفه بازیگری تمرکز می‌کند، دیگر بازیگر این مینی‌سریال است.

داستان سریال در مورد سه غریبه است که ویژگی مشترکان علاقه به جنایت‌های واقعی است که خودشان را ناگهان درگیر یک پرونده واقعی می‌بینند. شخصیت گومز در سریال «مارگارت» نام دارد و دختر یکی از سرمایه‌گذاران پرنفوذ نیویورک است. مارگارت دختری زیبا، مغرور و به‌شدت کنجکاو است که برای مشارکت در حل یک معمای قتل حاضر است هر کاری انجام دهد. «تنها قتل‌های ساختمان» به نویسندگی مارتین و جان هافمن ساخته شده که سابقه‌ نویسندگی برای «گریس و فرانکی» (Grace and Frankie) نت‌فلیکس را دارند. مارتین، شورت و گومز از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه‌اند.

«تنها قتل‌های ساختمان» اولین بازگشت گومز به تلویزیون پس از «جادوگران محله ویورلی» (Wizards of Waverly Place) دیزنی خواهد بود. او در این سریال از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ نقش «الکس روسو» را بازی کرد.

اولین قسمت از سریال «تنها قتل‌های ساختمان»  ۳۱ آگست ۲۰۲۱ (۹ شهریور ماه ۱۴۰۰) از هولو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید