news-background
news-background

تریلر رسمی سریال فانتزی Shadow And Bone نت‌فلیکس

نت‌فلیکس تریلر رسمی فصل اول سریال «سایه و استخوان» (Shadow And Bone) را منتشر کرد. تا پخش اپیزودهای این مجموعه‌ی فانتزی حدود یک ماه باقی مانده و هواداران دنیای «گریشا» مشتاقانه به انتظار نشسته‌اند. تریلر جدید «سایه او استخوان» بر روی داستان آلینا که شخصیت اصلی سه‌گانه‌ی «گریشا» است تأکید می‌کند.

لی باردوگو» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: ««سایه و استخوان» در یک دنیای فانتزی بسیار متفاوت روی می‌دهد. امپراطوری روسیه را تصور کنید، نه انگلستان قرون وسطا را، سلاح‌های ریپیتر به جای قداره‌ها. داستانی در مورد مردمی است که به آن‌ها گفته شده چقدر بی‌اهمیت‌اند صرف نظر از هر کاری که می‌کنند. اینکه ببینی چنین داستانی با این مقیاس حماسی، نبردها، و جادو و روابط میان شخصیت‌ها به تصویر کشیده شده فوق‌العاده است. این تصاویر تنها گوشه‌ای از داستان را نشان می‌دهد – یک طراح نقشه با استعدادی خارق‌العاده، افرادی که می‌خواهند از او سوء استفاده کنند، و گروهی از سارقین و آدمکش‌ها که برای همه‌ی کسانی که درگیر این ماجرا هستند دردسرسازی می‌کنند.»

«جسی می لی» در نقش «آلینا استارکوف»، «آرچی رنو» در نقش «میلن اورتسف»، «بن بارنز» در نقش «ژنرال کیریگان»، و «کیت یانگ»، «آمیتا سومان»، و «فردی کارتر» در نقش سه تن از اعضای گروه «شش کلاغ»، «دیزی هد»، «سایمون سیرز»، «کالاهان اسکوگمان»، «زویی وانامیکر»، «کوین الدون»، «جولین کستوف»، «لوک پاسکوالینو»، «جزمن بلکبورو» و «گابریل بروکس» از جمله بازیگران سریال خواهند بود.

هشت اپیزود فصل اول «سایه و استخوان» در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید