news-background
news-background

تریلر رسمی بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist

نت‌فلیکس اولین تریلر رسمی بخش اول از فصل پنجم و پایانی سریال «خانه کاغذی» (La Casa de Papel) یا «سرقت پول» (Money Heist) را منتشر کرد. این شبکه پیش‌تر اعلام کرده بود که این سریال با فصل پنجم که در دو بخش منتشر خواهد شد به پایان می‌رسد.

بر روی تریلر جدید صدای «توکیو» با بازی «اورسلا کوربرو» با لحنی تلخ به گوش می‌رسد و وعده پایانی کوبنده را می‌دهد. او می‌گوید: «صدها ساعت محبوس، گرفتار، در آستانه کشته شدنیم و یکی از بهترین دوستانمان را از دست داده‌ایم، گویی صد سال گذشته است.»

در خلاصه داستان فصل پنجم آمده است: «گروه در بانک اسپانیا به مدت بیش از ۱۰۰ ساعت گرفتار شده‌اند. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را آزاد کنند اما تلخ‌ترین لحظات انتظارشان را می‌کشد چرا که یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند. پروفسور توسط سی‌یرا دستگیر شده و برای اولین بار، نقشه فراری ندارد.»

در این سریال «اورسلا کوبرو» در نقش «توکیو»، «آلوارو مورته» در نقش «پروفسور»، «ایتزیار ایتونیو» در نقش «لیسبون»، «پدرو آلونسو» در نقش «برلین»، «میگل هران» در نقش «ریو»، «جیمی لورنته» در نقش «دنور»، «استر آسبو» در نقش «استوکهولم»، «انریکه آرسه» در نقش «آرتورو»، «دارکو پریک» در نقش «هلسینکی»، «هوویک کچکریان» در نقش «بوگوتا»، «لوکا پروس» در نقش «مارسی»، «بلن کوستا» در نقش «مانیلا»، «فرناندو کایو» در نقش «کورونل تامایو»، «رودریگو د لا سرنا» در نقش «پالرمو»، «نجوا نیمری» در نقش «بازرش سیرا» و «خوزه مانوئل پوگا» در نقش «گاندیا» ظاهر شده‌اند.

نت‌فلیکس اعلام کرده است که فصل چهارم «خانه کاغذی» در ۲۸ روز اول انتشار توسط ۶۵ میلیون خانوار دیده شده است. سال گذشته گزارش شد که نت‌فلیکس در حال کار بر روی اقتباسی کره‌ای زبان این سریال پربیننده است.

چند هفته قبل با انتشار تریلری اعلام شد که بخش اول از فصل پنجم ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) و بخش دوم از فصل پنجم ۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴

کاش با همون دو فصل اول تموم میشد...

نمایش اسپویل