news-background
news-background

تریلر رسمی انیمیشن The Mitchells vs. The Machines منتشر شد

نت‌فلیکس اولین تریلر رسمی فیلم انیمیشن بلند «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» (The Mitchells vs. The Machines) که پیش‌تر تحت عنوان «متصل» (Connected) شناخته می‌شد را منتشر کرد.

«فیل لرد» و «کریستفر میلر» فیلمسازان برنده‌ی اسکار با «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) از جمله تهیه‌کنندگان این انیمشین بوده‌اند. «ابی جیکوبسن»، «دنی مک‌براید»، «مایا رودلف»، «مایک ریاندا»، «اریک آندره»، «الیویا کولمن»، و «بلیک گریفین» از جمله صداپیشگان فیلم خواهند بود.

داستان فیلم در مورد دختری به نام «کیتی میچل» به صداپیشگی «ابی جیکوبسن» است که در دانشگاه فیلمسازی مورد نظرش پذیرفته شده و مشتاقانه منتظر شروع سال تحصیلی جدید است. وقتی پدر او ریک با صداپیشگی «دنی مک‌براید» تصمیم می‌گیرد که با دیگر اعضای خانواده کیتی را تا دانشگاه همراهی کند، ماشین‌ها و ربات‌ها و دیگر ابزارهای الکترونیکی در سراسر دنیا شورش می‌کنند.

«مارک مادرزبرو» همکار همیشگی لرد و میلر آهنگساز «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» بوده است. در خلق ساوند ترک فیلم نیز هنرمندانی چون «تاکینگ هدز» و «گرامیز» مشارکت کرده‌اند.

این انیمیشن ابتدا قرار بود اکتبر سال ۲۰۲۰ توسط سونی اکران شود اما با شروع پاندمی نت‌فلیکس امتیاز پخش آن را خریداری کرد. «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» ۳۰ آوریل از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید