news-background
news-background

تریلر رسمی انیمیشن Luca: سفر پیکسار به ایتالیا

آخرین فیلم بلند پیکسار مخاطبین را به ایتالیا می‌برد تا داستانی با مضمون دوستی و احترام روایت کند.

 

حتی هیولاهای دریایی گاهی باید شکلی تاریخی به خود بگیرند. این مضمون فیلم «لوکا» (Luca) به کارگردانی «انریکو کاساروسا» برای پیکسار است. این فیلمساز ایتالیایی که فیلم کوتاه «لا لونا» (La Luna) را ساخت و نامزد اسکار شد، حالا اولین فیلم بلندش را کارگردانی کرده و با همکاری پیکسار تصاویری چشم‌نواز لذت‌آفرین خلق کرده.

داستان «لوکا» در مورد پسر جوانی است که در «ریورای ایتالیا» سکونت دارد و به همراه دوست جدیدش ماجراجویی‌هایی را تجربه می‌کند. او به زودی متوجه می‌شود هیولایی است که از دنیای زیر آب آمده و پس از کشف حقیقت در مورد هویت واقعی‌اش، پیوند دوستی خود را در معرض خطر می‌بیند.

«جیکوب ترمبلی» در نقش شخصیت لوکا، «جک دیلن گریزر» در نقش آلبرتو، «مایا رودلف» در نقش دنیلا مادر لوکا، «اما برمان» در نقش جولیا دوست لوکا، «جیم گفیگان» در نقش پدر لوکا، «مارکو باریچلی» در نقش پدر جولینا، صداپیشگی می‌کنند.

گره داستانی فیلم «لوکا» این است که هر دو پسر قصه هیولاهایی دریایی‌اند که روی زمین به شکل انسان درمی‌آیند، جایی که اسکوترسواری می‌کنند، در سواحل آب‌تنی می‌کنند و پاستا می‌خورند و راز خود مخفی نگه می‌دارند.

کاساروسا به «امپایر» می‌گوید: «در جنووا متولد شده‌ام و تابستان‌هایم را در سواحل آن گذرانده‌ام. بهترین دوستانم را وقتی ۱۱ ساله بودم ملاقات کردم. بچه‌ای به‌شدت خجالتی و شر بودم که یک زندگی کاملاً متفاوت داشت. می‌خواستم فیلمی بسازم در مورد آن رفاقت‌ها که به رشد من کمک کرد.»

انیمیشن بلند «لوکا» ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ از دیزنی+پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید