news-background
news-background

تریلر دوم فیلم Tick Tick Boom: اندرو گارفیلد در اولین فیلم بلند خالق Hamilton

اولین فیلم بلند «لین مانوئل میراندا» در مقام کارگردان تا چند هفته آینده اکران خواهد شد.

 

«لین مانوئل میراندا» خالق نمایش‌های موزیکال «همیلتون» (Hamilton) و «در ارتفاعات» (In the Heights) که به عنوان بازیگر در «ماری پاپینز بازمی‌گردد» (Mary Poppins Returns)، در «موآنا» (Moana) به عنوان آهنگساز و در فیلم «در ارتفاعات» به عنوان تهیه‌کننده مشارکت کرده، با «تیک تیک بوم» (Tick Tick Boom) با بازی «اندرو گارفیلد» برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی یک فیلم بلند نشسته است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «اندرو گارفیلد نقش «جان» را بازی می‌کند، یک آهنگساز جوان تئاتر که در سال ۱۹۹۰ به عنوان پیش‌خدمت در رستوران نیویورک مشغول به کار است، و همزمان در حال نگارش چیزی است که امیدوار است یکی از بهترین نمایش‌های موزیکال آمریکا باشد. چند روز پیش از آنکه اثرش را نگاش دهد، «جان» از هر سو فشار را احساس می‌کند: از طرف دوست دخترش سوزان (الکساندرا شیپ) که در رؤیای یک زندگی هنری فراتر از نیویورک است؛ از طرف دوستش مایکل (رابین دخسوس) که زندگی رؤیایی‌اش با تمکن مالی را فراموش کرده؛ و در همین حین جامعه هنر دچار بیماری ایدز شده است. زمان در حال گذر است و «جان» بر سر یک دو راهی گرفتار، و با پرسشی مواجه است که هر کسی می‌تواند درک کند: با وقتی که برایمان باقی مانده باید چه کنیم؟»

گارفیلد نامزد اسکار و برنده تونی در این فیلم مقابل «الکساندرا شیپ»، «رابین د خسوس» نامزد تونی، «جاشوا هنری» نامزد تونی، «ام‌جی رودریگز» نامزد امی، «بردلی ویتفورد» برنده امی، «طابق تروتر»، «جودیث لایت» برنده تونی و «ونسا هاجنز» نقش‌آفرینی کرده است.

گارفیلد پیش‌تر به «جیمی فالن» در مورد همکاری با میراندا گفته بود: «لین مثل ترکیبی دیوانه‌وار از نبوغ نابهنگام یک دانش‌آموز هشت ساله است که از حرف زدن دست برنمی‌دارد و به همه‌چیز ارجاع می‌دهد، در حالی که همزمان یکی از بهترین نوابغ هنرمند زمانه ماست. ترکیبی عجیب است از آن کودک هشت ساله که اطراف شما می‌پلکد، اما همین کودک هشت ساله «همیلتون» را هم نوشته است.»

«تیک تیک بوم» ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و یک هفته بعد به نت‌فلیکس می‌رود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید