news-background
news-background

تریلر درام فضایی High Life با بازی «رابرت پتینسون» و «ژولیت بیونش»

 

«کلر دنی» که از سه دهه قبل به فیلمسازی می‌پردازد امسال اولین فیلم انگلیسی زبانش را عرضه می‌کند. این کارگردان آخرین اثر خود به نام (High Life) مانند فیلمسازانی چون «استنلی کوبریک»، «کریستفر نولان»، «دیمین شزل» و دیگران به سراغ داستانی در فضا می‌رود.

در این فیلم «رابرت پتینسون» در نقش یک زندانی به دنبال یافتن منبع انرژی جدیدی به فضا سفر می‌کند. سرپرست این مأموریت دکتری با بازی «ژولیت بیونش» است که از زندانیان برای مقاصد اسرارآمیز خود استفاده می‌کند. این فیلم پاییز گذشته در جشنواره‌های فیلم به نمایش درآمد و منتقدان بسیاری از سوپرایزهای فیلم را برملا کردند، بنابراین بهتر است بیش از این اطلاعاتی از داستان فاش نشود. وقتی که فیلم در جشنواره‌ی فیلم تورنتو به نمایش درآمد، منتقدین از جمله «دیوید ارلیک» نویسنده‌ی «ایندی‌وایر» که فیلم را «نگاهی فریبنده به نیستی» خواند، از آن ستایش کردند.

دنی و بیونش پیش از این در فیلم رمانتیک و کمدی «بگذار آفتاب بتابد» (Let the Sunshine In) با یکدیگر همکاری کرده بودند. پتینسون نیز که اخیراً در فیلم «دوشیزه» (Damsel) به کارگردانی «برادران زلنر» ظاهر شده، امسال علاوه بر این فیلم ترسناک «فانوس دریایی» (The Lighthouse) به کارگردانی «رابرت اگرز» را روی پرده خواهد داشت.

استودیوی A24 این فیلم را در تاریخ ۱۲ آپریل در آمریکا عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید