news-background
news-background

تریلر جنایی و پرستاره No Sudden Move «استیون سودربرگ» به HBO Max می‌آید

«استیون سودربرگ» اولین مراحل تولید فیلم جدیدش «اقدام ناگهانی ممنوع» (No Sudden Move) که پیش‌تر با نام «کلید کشتار» (Kill Switch) شناخته می‌شد را طی کرد. در این فیلم تریلر جنایی که برای شبکه‌ی HBO Max تولید می‌شود، ستارگانی چون «بنیسیو دل تورو»، «دان چیدل»، «ایمی سایمتز»، «دیوید هاربر»، «جان هم»، «ری لایوتا»، «کیران کالکین» (Succession)، «برندن فریزر» (Doom Patrol)، «بیل دوک» (Black Lightening)، «فرانکی شا» (SMILF) و «جولیا فاکس» (Uncut Gems) نقش‌آفرینی خواهند کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نویسندگی این فیلم به «اد سالمن» سپرده شده تا داستانی در سال ۱۹۵۵ و در دیترویت در مورد گروهی از جنایت‌کاران روایت کند که برای سرقت آنچه که تصور می‌کنند یک مدرک ساده است استخدام شده‌اند. وقتی نقشه‌های‌شان نقش بر آب می‌شود، جستجوی آنان برای یافتن شخصی که استخدامشان کرده و اینکه هدف نهایی او چه بوده، آن‌ها را با طبقات مختلف شهری که به سرعت در حال تغییر است درگیر می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«کیسی سیلور» این فیلم را به عنوان تهیه‌کننده برای HBO Max و برادران وارنر تولید می‌کند. فیلمبرداری پروژه با رعایت نکات بهداشتی در دیترویت در حال انجام است. سودربرگ می‌گوید: «آخرین باری که یک فیلم با یک فیلمنامه‌ی عالی و بازیگران عالی در دیترویت فیلمبرداری کردم اوضاع خوب پیش رفت، بنابراین پشت ماسکی که به چهره دارم بسیار هیجان‌زده‌ام.»

«کیسی بلویز» مدیر محتوای HBO و HBO Max می‌گوید: «آغاز تولید پروژه‌ی دیگری با استیون سودربرگ،  کیسی سیلور و اد سالمن باعث افتخار است. ما همکاری بسیار خوبی با برادران وارنر و بازیگران فوق‌العاده با استعداد فیلم داشته‌ایم و بسیار خوشحالیم که این فیلم را به HBO Max می‌آوریم.»

سودربرگ فیلم «بگذار هرچه می‌خواهند بگویند» (Let Them All Talk) با بازی «مریل استریپ»، «دایان وایست»، «لوکاس هجز»، «جما چان» و «کندیس برگن» را هم برای HBO Max ساخته است. داستان این فیلم در مورد نویسنده‌ای پرافتخار با بازی استریپ است و انتظار می‌رود سال آینده میلادی پخش شود.

«اقدام ناگهانی ممنوع» سومین همکاری میان سودربرگ و سالمن است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید