news-background
news-background

تریلر جدید"X-Men: Apocalypse"فردا از راه میرسد؛پوسترهای جدید

اپدیت : اولین نفراتی باشید که تریلر را مشاهده میکنند

مشاهده تریلر به صورت غیر رسمی از جدیدترین پست تویتر/کلیک کنید

در حالی که کمپانی مارول درحال اماده سازی خود برای بزرگترین اتفاق سالیانه خود در بخش سوم یعنی "Captain America: Civil War" میباشد،رقیب او یعنی کمپانی فاکس هم بی کار ننشسته است وسعی دارد با "X-Men: Apocalypse" به عنوان بزرگترین عنوان سالش خودی نشان دهد.اخرین عنوان از سری معروف مردان ایکس که قرار است در پایان با اخرالزمان -اولین کسی که با ژن جهش یافته در دنیا متولد شد - معروف روبرو شوند،همچنین قرار است جوانی های برخی از دوست داشتنی های مردان ایکس را نیز ببینیم.

اما بشنوید از فاکس و ترفندهایش،این شرکت با پخش کردن پیاپی تریلرهای جدید،تبلیغات تلویزیونی،پوسترها و خبرهای اجتماعی،شبکه ها و ... که مانند ویروسی به جان همه شبکه ها وبیلبردها افتاده اند سعی در بالا بردن بازار خود دارد.

درهمین راستا این فیلم برای خود در شبکه های اجتماعی صفحات و گروه های رسمی دارد و از این بین صفحه رسمی این فیلم در تویتر فعال تر از بقیه است.در صفحه رسمی تویتر این فیلم  ساعاتی پیش اعلام کرد که بزودی و تا چند ساعت دیگر تریلر جدیدی برای Apocalypse منتشر خواهد شد و کسانی که لینک قرار داده شده در تویت را دنبال کنند این شانس را خواهند داشت که به عنوان اولین افراد تریلر جدید را به چشم ببینند.

2016-04-25_1-00-55

درباره تریلر جدید گمانه زنی های زیادی شده است و برخی به شدت تاکید دارند که در تریلر جدید هیو جکمن مشهور به ولوورین را خواهیم دید؛که البته انچنان هم پیش بینی الکی به نظر نمیرسد،چرا که اخرین صحنه ای در اخرین فیلم مردان ایکس یعنی "Days of Future Past" دیدیم این بود که Mystique او را از رودخانه به بیرون کشید که باعث میشود به او فرصت این را بدهد در قسمتی از اخرالزمان نیز حضور پیدا کند.

علاوه بر خبر فاکس برای تریلر جدید،تعدادی پوستر نیز از این فیلم منتشر شدند که همه از سرسپردگان و یاران آخرالزمان میباشند.این تصاویر شامل Psylocke - Magneto و Storm میباشند و در کنار این سه تصویر،پوستر قدیمی Cyclops نیز حضور دارند.در ادامه این تصاویر برا برای شما قرار داده ایم و میتوانید ان ها را مشاهده کنید.اما اکنون بزارید به بحث خود درباره ولوورین برگردیم.اگر قرار است ولوورین در این فیلم حضور داشته باشد که همه انتظار حضورش را دارند باید در این تریلر به چشم بیاید چرا که این تقریبا میتواند اخرین تریلر تا قبل از اکران فیلم به صورت رسمی باشد و فاکس باید تمام توان خود را به کاربرد.بی شک ولوورین یکی از کلیدی ترین اشخاص و مورد انتظارترین کاراکترها و شخصیت های این سری مشهور است و فیلمی بدون حضور او دل چسب نخواهد بود.

فیلم "X-Men: Apocalypse" در تاریخ 27 می بر روی پرده سینما خواهد رفت و به دنبال ان "Wolverine 3" را در سوم مارس سال 2017 در سینماها خواهیم داشت.

 

1 4

3

2

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید