news-background
news-background

تریلر جدید Woman in the Window: ایمی آدامز علیه دنیای برون

اقتباس «جو رایت» از رمان پرفروش «ای‌جی. فین» به همراه ستارگان پرشمارش پس از دو سال تأخیر سرانجام آماده‌ی پخش از نت‌فلیکس است.

 

نت‌فلیکس از تریلر رسمی دیگری برای فیلم «زن پشت پنجره» (دانلود فیلم Woman in the Window با لینک مستقیم) رونمایی کرد. امتیاز پخش این فیلم تابستان گذشته از فاکس ۲۰۰۰ خریداری شد. «زن پشت پنجره» که یادآور «پنجره پشتی» (Rear Window) «آلفرد هیچکاک» است، ابتدا قرار بود اکتبر سال ۲۰۱۹ و در فصل اهدای جوایز اکران شود، اما به مارس ۲۰۲۰ موکول و سپس از تقویم اکران حذف شد. دیزنی پس از اکران‌های آزمایشی و ناموفق فیلم، دستور داد بعضی از صحنه‌ها مجدداً فیلمبرداری شوند.

آدامز در فیلم «زن پشت پنجره» نقش «دکتر آنا فاکس» را بازی می‌کند، یک روانشناس مبتلا به اگروفوبیا (ترس از مکان‌های شلوغ) که در حال جاسوسی از همسایه‌ی جدیدش در نیویورک سیتی، جنایتی را به چشم می‌بیند.

شخصیت اول فیلم اوقات زیادی را در خانه و به نوشیدن شراب و دیدن فیلم‌های کلاسیک می‌گذراند. این وضعیت سطح تازه‌ای از تشویش را به بیننده‌ای که مانند او در ماه‌های اخیر در خانه به سر برده اضافه می‌کند. رایت و همکارانش آپارتمان این شخصیت را در این استودیو بازسازی کرده‌اند.

آدامز پنجشنبه این هفته در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی فیلم گفت که فیلم چیزی تازه به او ارائه کرده و به همین علت به پروژه ملحق شده. او می‌گوید فیلم تریلرهای روان‌شناسانه‌ای را به یادش آورده که در طول سال‌های گذشته از دیدنشان لذت می‌برده است. آدامز اضافه می‌کند که شخصیت «آنا فاکس» بسیار غنی است که با «ظلمت بسیار در کشمکش است، و شرم و اسرار زیادی در خود نهان کرده.»

رایت امسال در مورد بازنویسی فیلمنامه و فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌ها به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «بعضی از بخش‌های داستان برای مخاطبین گیج‌کننده بود – شاید بتوان گفت بیش از حد مبهم. این بود که باید برمی‌گشتیم و بعضی مسائل را روشن‌تر می‌کردیم، اما گذشته از آن سعی کردیم که مسائل بیش از حد روشن به نظر نرسند. در ندانستن اینکه چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است، لذتی نهفته است، اما در عین حال، باید چیزهایی را در اختیار مخاطب قرار داد و او را همراه کرد.»

بازیگران نقش‌های مکمل این فیلم شامل «جنیفر جیسون لی»، «گری اولدمن»، «برایان تایری هنری»، «وایت راسل»، و «آنتونی مک‌کی» خواهند بود. اقتباس از رمان به «تریسی لتس» سپرده شده که یکی از نقش‌های مکمل را هم ایفا می‌کند. لتس سال گذشته فیلم «زنان کوچک» و «فورد در برابر فراری» را هم روی پرده داشت.

«زن پشت پنجره» ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید