news-background
news-background

آخرین تریلر WandaVision: رونمایی از شخصیت «کاترین هان»

در سریال جدید مارول برای دیزنی+، مرز میان واقعیت و خیال از بین می‌رود.

 

در مورد شخصیت «کاترین هان» در سریال «وانداویژن» (WandaVision) تاکنون جزئیاتی فاش نشده بود. در این اسپین‌آف «دنیای سینمایی مارول»، هان قرار است نقش همسایه‌ی پرسروصدا و شنگول شخصیت «واندا ماکسیموف» با بازی «الیزابت اولسن» را بازی کند. تریلر جدید سریال که به تازگی منتشر شده، نگاهی دقیق‌تر می‌اندازد به این شخصیت جدید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«وانداویژن» که اواسط ژانویه آینده در قالب هشت اپیزود روی ایر می‌رود، داستان‌هایی را بازگو می‌کند که پس از «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) برای واندا و ویژن با بازی «پل بتنی» روی می‌دهند. آن‌ها سعی می‌کنند زندگی آرامی در حاشیه‌ی شهر کوچک وست‌ویو آغاز کنند، جایی که همشهریان‌شان از قدرت‌های آن‌ها آگاه نیستند. اما مرز میان واقعیت و خیال در این سریال به نویسندگی «جک شیفر» که از کتاب‌های کامیک «استن لی» و «جک کربی» اقتباس شده، رو به محو شدن می‌گذارد.

کارگردانی سریال به «مت شکمن» سپرده شده و شیفر به عنوان سرپرست نویسندگان و به همراه «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تولید مشارکت می‌کند. دیگر بازیگران سریال «تینوا پاریس»، «کت دنینگز»، و «رندال پارک» خواهند بود. دنینگز و پارک سابقه‌ی بازی در «دنیای سینمایی مارول» را داشته‌اند.

«اینترتینمنت ویکلی» گزارش داده است که شکمن و فایگی برای تولید این پروژه با «دیک ون دایک» افسانه‌ای مشورت کرده‌اند تا سریال را به سیت‌کام‌های کلاسیک آمریکایی دهه‌ی ۱۹۶۰ شبیه کنند. آن‌ها ون دایک را تابستان سال ۲۰۱۹ به دیزنی‌لند دعوت می‌کنند تا با او در مورد فرمت سیت‌کام کلاسیک و سریال «شوی دیک ون دایک» (The Dick Van Dyke Show) گفتگو کنند.

«وانداویژن» ابتدا قرار بود دومین سریال مارول برای دیزنی+ پس از «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) باشد، اما این سریال با بازی «آنتونی مکی» و «سباستین استن» به موقع آماده‌ی پخش نشد و تا مارس ۲۰۲۱ به تأخیر افتاد. مارول در حال تولید چندین سریال اسپین‌آف دیگر از «دنیای سینمایی مارول»‌ از جمله «لوکی» (Loki)، «شاهین‌چشم» (Hawkeye) و «خانم مارول» (Ms. Marvel) برای دیزنی+ است.

پخش فصل اول «وانداویژن» از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) از دیزنی+ آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید