news-background
news-background

بازاریابی پست-مدرن The Suicide Squad؛ تریلر جدید فیلم از طریق تبلیغات یوتیوب منتشر شد

به روز رسانی: تریلر جدید «جوخه انتحار» به صورت غیررسمی در دسترس قرار گرفت.

پیشتر: برادران وارنر و دی‌سی فیلم برای بازاریابی ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) هرچه داشتند رو کردند. آن‌ها چند ماه قبل دو تریلر متفاوت منتشر کردند و تحسین هواداران را برانگیختند. «جیمز گان» کارگردان این ریبوت به‌تازگی وعده داده است که تریلر سوم به زودی رونمایی خواهد شد. اما کاشف به عمل آمد که تریلر جدید امروز سه‌شنبه منتشر شده و تنها در میان تبلیغات یوتیوب قابل دیدن است. در حال حاضر این تریلر در صفحات شبکه‌های اجتماعی برادران وارنر به اشتراک گذاشته نشده و زمان پخش آن به شکل همیشگی مشخص نیست.

در ابتدای این تریلر «آماندا والر» با بازی «وایولا دیویس» فاش می‌کند که «رابرت دوبوا/بلاداسپورت» با بازی «ادریس البا» پس از تیراندازی با سلاحی کریپتونیتی به «سوپرمن/کلارک کنت» به زندان افتاده است. بنابراین احتمال حضور کوتاه شخصیت «سوپرمن» با بازی «هنری کویل» در فیلم گان وجود دارد.

در ریبوت «جوخه‌ی انتحار» طبق اعلام قبلی در رویداد «دی‌سی فن‌دم»، «جوئل کینامان» در نقش «ریک فلگ»، «پیتر کاپالدی» در نقش «کلیفورد دی‌وو/تینکر»، «فلولا بورگ» در نقش «جاولین»، «شان گان» در نقش «جان مونرو»، «پیت دیویدسن» در نقش «ریچارد هرتس/بلک‌گارد»، «سیلوستر استالونه» در نقش «کینگ شارک»، «جی کورتنی» در نقش «دیگر هارکنس»، «میلینگ ان‌جی» در نقش «مانگال»، «نیتان فیلین» در نقش «فلوید بلکین»، «ادریس البا» در نقش «رابرت دوبوا/بلاداسپورت»، «جان سینا» در نقش «کریستفر اسمیت/پیس‌میکر»، «دیوید دستمال‌چیان» در نقش «ابنر کریل»، «مایکل کروکر» در نقش «برایان دورلین»، «دنیلا ملکور» در نقش «رتکچر» و «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین» بازی می‌کنند. «وایولا دیویس» نیز در نقش رهبر گروه به «جوخه‌ی انتحار» بازمی‌گردد، اما «جرد لتو» در این فیلم جایی نخواهد داشت.

«جیمز گان» هفته گذشته تأیید کرد که ماجراجویی شخصیت‌های شرور دنیای دی‌سی دقیقاً ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه طول می‌کشد.

ریبوت «جوخه‌ی انتحار» که با رده‌بندی سنی بزرگسال ساخته شده و فیلمبرداری آن مارس گذشته پیش از پاندمی به پایان رسید، قرار است ۶ آگست سال ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید