news-background
news-background

تریلر جدید The New Pope: بازگشت «جود لا» به واتیکان

سریال جدید «پائولو سورنتینو» ژانویه سال ۲۰۲۰ به شبکه‌ی HBO بازمی‌گردد.

 

شبکه‌ی HBO تریلر جدید سریال «پاپ جدید» (The New Pop) را که اسپین‌آفی است برای «پاپ جوان» (The Young Pop) منتشر کرد. در این سریال «جود لا» در نقش «پاپ پیوس سیزدهم» یا «لنی بلاردو» اولین پاپ آمریکایی تاریخ بازی می‌کند. «پائولو سورنتینو» کارگردان ایتالیایی که فیلم «زیبایی عظیم» (The Great Beauty) او در سال ۲۰۱۳ اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را کسب کرد نیز برای فصل جدید باز خواهد گشت و تمامی نه اپیزود را کارگردانی می‌کند. فیلمنامه‌ی این مینی‌سریال توسط سورنتینو و «اومبرتو کنتارلو» و «استفانو بیزز» به نگارش درآمده است.

«سیلویو ارلاندو»، «خاویر کامارا»، «سیسیل دو فرانس»، «لودوین سانیه»، و «ماریزیو لومباردی» همگی نقش‌های خود در «پاپ جوان» را تکرار می‌کنند و به «جان مالکوویچ» در نقش جانشین احتمالی لنی می‌پیوندند. حضور «شارون استون» و «مرلین منسون» هم در این فصل تأیید شده است.

«پاپ جدید» سپتامبر گذشته در جشنواره‌ی فیلم ونیز اکران و با استقبال منتقدین مواجه شد. منتقد گاردین می‌نویسد این فصل بسیار غنی و زیبا و به شکل باشکوهی رازآلود است و نگاهی عمیق می‌اندازد به دنیای پنهان شهر واتیکان. اولین تریلر سریال آگست گذشته به خاطر نماهایی از «جود لا» در کنار ساحل با زیرپوش سفید جنجالی شد. «پاپ جوان» در سال ۲۰۱۸ نامزدی گلدن گلوب را برای لا به همراه داشت اما خود سریال حضور کمرنگی در فصل اهدای جوایز داشت.

سورنتینو اخیراً فیلم «لورو» (Loro) را روی پرده داشته و بخش‌های از زندگی «سیلویو برلوسکونی» غول رسانه‌ای و سیاستمدار ایتالیایی را به تصویر کشیده است که چند سالی نخست وزیر ایتالیا بود.

«پاپ جدید» نباید با «دو پاپ» (The Two Popes) نت‌فلیکس اشتباه گرفته شود، فیلم مشابهی به کارگردانی «فرناندو میرلز» و با بازی «جاناتان پرایس» و «آنتونی هاپکینز» که یکی از مدعیان کسب جایزه در ماه‌های آینده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید