news-background
news-background

تریلر جدید The Nest: اولین فیلم «شان دورکین» پس از نزدیک به یک دهه

 

هرچند بعضی از فستیوال‌های سینمایی پاییز به هر شکلی که بود بازگشتند، اما تنها رویداد سینمایی پیش از آن‌ها ساندنس بود که در ژانویه برگزار شد. خوشبختانه در آن رویداد چندین عنوان خوش‌ساخت از جمله فیلم جدید «شان دورکین» تحت عنوان «آشیانه» (دانلود فیلم The Nest با لینک مستقیم) معرفی شدند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

همان‌گونه که در تریلر این فیلم که به تازگی منتشر شده دیده می‌شود، داستان تریلر روانشناسانه‌ی دورکین در مورد زن و شوهری است که زندگی خود در حاشیه‌ی شهر را ترک می‌کنند و عازم انگلستان می‌شوند. اما وقتی که در حال خو گرفتن با شرایط جدیدند، روابط میان زن و مرد شروع به دگرگون شدن می‌گذارد پرده از اسراری کنار می‌رود.

«جود لا»، «کری کون»، و «چارلی شات‌ول» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود. «شان دورکین» نویسنده و کارگردان «آشیانه» است که پیش‌تر فیلم تحسین‌شده‌ی «مارتا مارسی می مارلین» (دانلود فیلم Martha Marcy May Marlene با لینک مستقیم) را ساخته است. «آشیانه» اولین فیلم بلند او پس از ۹ سال خواهد بود.

«روری» با بازی لا یک کارآفرین جاه‌طلب است که همسر آمریکایی خود «الیسون» با بازی کون را تشویق می‌کند زندگی خود در حواشی شهر را فراموش کند و با او به زادگاهش در انگلستان دهه‌ی ۱۹۸۰ بازگردد. اما خیلی زود وعده‌ی شروعی تازه رنگ می‌بازد و زوج داستان باید با حقایقی کنار بیایند که به آرامی در حال پدیدار شدن‌اند.

«آشیانه» قرار است ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹) در سینماهای آمریکا و ۱۷ نوامبر در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید