news-background
news-background

تریلر جدید "Teenage Mutant Ninja Turtles: Out Of The Shadows" منتشر شد

امروز تریلر جدیدی از اخرین عنوان لاک پشت های نینجا یا "Teenage Mutant Ninja Turtles: Out Of The Shadows" منتشر شد که با دیدن ان شاید کمی خسته شوید.چرا که برخی از قسمت های ان تکرار تیزرها و تریلرهای قبلی میباشد؛اما برخی از قسمت ها دیدنی و جدید هستند که شما را در ادامه به دیدن ان دعوت میکنیم.

 

مشاهده / دانلود اخرین تریلر لاک پشت های نینجا

ظاهرا در این تریلر که سومین تریلر رسمی برای عنوان جدید لاک پشت های نینجا است،سازندگان  تازه بعد ازساخت چندین سری تصمیم گرفته اند کارکترها یا همان لاک پشت ها را برای ما معرفی کنند که به ظاهر فکر خنده دار و شاید خسته کننده ای می اید،چرا که هر کسی که این عنوان را نگاه میکند  احتمال خیلی زیاد عناوین قبلی این لاک پشت های سبزرنگ را نیز دیده و میداند لئوناردو یا دانتلو،رافائل یا مایکل انجلو چه کسانی هستند ... با این حال یاداوری و تجدید خاطرات شاید بد هم نباشد.

طبق معمول همیشه داستان از مبارزه 4 لاک پشت سربه هوای داستان با شیطان بد صفت شردر(برایان تی)شروع میشود،و قهرمانان ما سعی دارند با پیروزی بر او اسم خود را پررنگ تر کنند؛اما نه ...نه.. صبر کنید،این بار به جز شردر یه لشکر زرهی برای مبارزه دارند،شاید شما هم دوست دارید بدانید که چه کسی میتواند جای شردر را بگیرد؟این بار 4 لاک پشت ما باید با بیگانه ای به نام Krang (با صدای فرد ارمیسن) و موجود جهش یافته ای به نام Bebop (گری آنتونی ویلیامز) و rocksteady (استفان فارلی) و... مبارزه کنند.نظر شما چیست ؟ لیست دشمنان اینبار ظاهرا خیلی سنگین است و پیش بینی میشود مبارزه خیلی سخت تر از همیشه اتفاق افتد.

خوشبختانه مثل همیشه تیم 4 نفره ما نیز کمک دست های خود را دارند که از این جمله میتوان به April O'Neil (مگان فاکس) و ورنون فنویک (ویل آرنت) اشاره کرد. البته در این بین افسر پلیس کیسی جونز (استیون امل) نیز به عنوان حمایت کننده انها حضور دارد.

tmnt2-moon-poster

عنوان جدید لاک پشت های نینجا با نام "Teenage Mutant Ninja Turtles: Out Of The Shadows" در تاریخ 30ام می در اروپا بر روی پرده سینماها خواهد رفت .

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید