news-background
news-background

تریلر جدید فصل چهارم Fargo منتشر شد؛ تاریخ پخش همچنان نامشخص

اگرچه تاریخ پخش فصل چهارم سریال «فارگو» هنوز تأیید نشده، اما تیزر جدید آن وعده‌ی طنزی غیرمعمول را می‌دهد.

 

در حالی که هنوز تاریخ پخش فصل چهارم سریال «فارگو» (دانلود سریال Fargo با لینک مستقیم) به صورت رسمی به تأیید نرسیده، اما شبکه‌ی FX تیزر جدید آن را رونمایی کرده است. این تیزر تحت عنوان «ماهی بزرگ» (Big Fish) حاوی اعمال خشونت جنایت‌کاران است که با چاشنی طنز آمیخته شده – از چهار مرد بزرگسالی که الاکلنگ سوار شده‌اند گرفته تا لغزیدن یک نفر روی برف. این تیزر سی ثانیه‌ای اطلاعات ناچیزی در مورد داستان فاش می‌کند، اما به نظر می‌رسد که مملو از لحظات هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بنا بر اعلام شبکه‌ی FX، داستان فصل چهارم در سال ۱۹۵۰ کانزاس سیتی روی می‌دهد، جایی که دو سندیکای جنایت‌کار رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. «کریس راک» در نقش «لوی کانون» ظاهر شده، رئیس گروه جنایت‌کار سیاه‌پوستان که با رئیس مافیای ایتالیا پسرش را مبادله می‌کند.

فیلمبرداری فصل چهارم سریال «فارگو» همچون دیگر پروژه‌های هالیوود در ماه مارس به دنبال شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. فصل چهارم قرار بود در ماه آوریل روی ایر برود و تأخیر در پخش آن به معنای خارج شدن از رقابت امی امسال خواهد بود. در فصل‌های قبلی «فارگو» بازیگران شناخته‌شده‌ی بسیاری از جمله «کریستن دانست»، «یوان مک‌گرگور»، «کری کون» و «بیلی باب تورنتون» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«جسی باکلی»، «جک هیوستون»، «جیسون شوارتزمن»، «بن ویشا»، «تیموتی اولیفانت»، «فرانچسکو آکوارولی» و «اندرو برد» دیگر بازیگران فصل چهارم «فارگو» خواهند بود. راک سابقه‌ی بازی در سیت‌کام «همه از کریس متنفرند» (دانلود سریال Everybody Hates Chris با لینک مستقیم) را دارند و در سال‌های اخیر در فیلم‌های «بزرگ‌سال‌ها» (دانلود فیلم Grown Ups با لینک مستقیم) ظاهر شده است. او در فیلم «اسپایرال» (دانلود فیلم Spiral با لینک مستقیم) که دنباله‌ای برای «اره» (دانلود فیلم Saw با لینک مستقیم) است نیز جلوی دوربین رفته است. اکران این فیلم تا می سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید