news-background
news-background

تریلر جدید فصل دوم The Mandalorian

فصل دوم «مندلوری» اواخر اکتبر امسال از دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

با نزدیک‌تر شدن تاریخ پخش فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم)، دیزنی از تریلر جدید اسپین‌آف «جنگ ستارگان» رونمایی کرد. فصل اول این سریال که همزمان با راه‌اندازی دیزنی+ پخش شد، با استقبال هواداران و منتقدین همراه بود. در فصل دوم انتظار می‌رود که چهره‌ها و شخصیت‌های جدیدی از جمله «تمورا موریسون» در نقش «بوبا فت» و «رزاریو داسن» در نقش «آسوکا تانو» معرفی شوند. «جانکارلو اسپوزیتو» که در فصل اول نقش «ماف گیدین» را بازی کرد، در فصل دوم بازخواهد گشت تا «طفل/نوزاد یودا» را از چنگ «مندلوری» درآورد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تریلر جدید «مندلوری» از هیچ‌یک از شخصیت‌های وعده داده شده رونمایی نمی‌کند، اما صحنه‌هایی از شخصیت‌های پیشین سریال از جمله «کارا دون» با بازی «جینا کارانو» و «گریف کارگا» با بازی «کارل ودرز» ارائه داده است که می‌کوشند به «طفل» یاری برسانند. تولید فصل سوم «مندلوری» قرار است تا پایان سال جاری میلادی آغاز شود. «جان فاورو» نویسنده‌ی سریال اخیراً در مصاحبه‌ای ادعا کرده است که احتمال تولید یک فیلم بلند بر اساس این سریال در آینده وجود دارد.

 

تیزر Underground Railroad: اولین تصاویر از سریال جدید کارگردان Moonlight

 

فصل اول «مندلوری» برنده‌ی ۷ جایزه‌ی امی از جمله امی بهترین جلوه‌های ویژه شده است. اخیراً گزارش شده است که فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» از تکنولوژی جلوه‌های ویژه این سریال استفاده خواهد کرد.

دیزنی‌+ در حال توسعه‌ی چندین سریال دیگر در دنیای «جنگ ستارگان» است که «کسیان اندرو» (Cassian Andor) با بازی «دیه‌گو لونا»، شخصیتی که در سال ۲۰۱۶ در فیلم «روگ وان» (Rogue One) و نیز سریال «اوبی-وان» (Obi-Wan Kenobi) با بازی «یوان مک‌گرگور» است.

فصل دوم «مندلوری» ۳۰ اکتبر (۹ آبان ماه ۱۳۹۹) از دیزنی+ پخش خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید