news-background
news-background

تریلر جدید سریال The Shrink Next Door: بیمار و پزشکی مثل هیچ‌کس

«روان‌پزشک همسایه» یکی از پرستاره‌ترین پروژه‌های اپل تی‌وی+ تا امروز است.

 

اپل تی‌وی+ دومین تریلر رسمی سریال «روان‌پزشک همسایه» (The Shrink Next Door) را منتشر کرد. در این سریال هشت اپیزودی «پل راد» و «ویل فرل» ستارگان «گوینده» (Anchorman)، «کاترین هان» بازیگر «وانداویژن» (WandaVision) و «کیسی ویلسون» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«روان‌پزشک همسایه» داستانی الهام گرفته شده از رویدادهای واقعی روایت می‌کند و یک کمدی تلخ توصیف شده که رابطه عجیب میان یک روان‌پزشک به نام دکتر هرشکوف با بازی راد با یکی از بیماران قدیمی‌اش «مارتی» با بازی فرل را به تصویر می‌کشد. روان‌پزشک داستان در طول شکل‌گیری این رابطه، به آرامی به زندگی مارتی ورود می‌کند و حتی به خانه او می‌رود و مدیریت شغل او را بر عهده می‌گیرد.

نویسندگی سریال به «جورجیا پریچت» سپرده شده است. او در حال حاضر یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال برنده‌ی امی «وراثت» (Succession) است و پیش‌تر در سریال کمدی تحسین‌شده‌ی «ویپ» (Veep) شبکه‌ی HBO سابقه‌ی نویسندگی دارد. «مایکل شوالتر» اپیزودهای این سریال را کارگردانی می‌کند.

فرل پیش‌تر به مجله «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «از جهتی بسیار قابل‌درک است – بدیهی است که برای هر فردی که تراپی را تجربه کرده معنای ویژه‌ای دارد. وقتی با «مارتی» [واقعی] در مورد سریال حرف می‌زدیم، طوفان کاملی بود از فردی در یک جایگاه متزلزل که هرگز به دنبال این نوع مشاوره نبوده و سعی کرده آن را امتحان کند، و به محض شروع آسودگی موقت و تأثیرگذار و حمایتی را دریافت کرده که پیش‌تر هر احساس یا تصور نکرده است.»

راد اضافه می‌کند: «این ایده که شخصیت‌ها واقعی بودند – داستانش واقعی است – و شخصیت‌هایی جالب و متفاوت وجود داشتند برای من جذاب بود. علاوه بر این، داستانی نیست که باورش دشوار باشد. یعنی من فکر می‌کنم ممکن است نسخه‌های دیگری از این وضعیت هم وجود داشته باشد – وقتی پادکست را شنیدم به «برایان ویلسون» و «یوجین لندی» فکر کردم.»

پخش فصل اول «روان‌پزشک همسایه» ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید