news-background
news-background

تریلر جدید بازسازی موزیکال West Side Story

«انسل الگورت» و «ریچل زگلر» تازه‌وارد نقش تونی و ماریا را بازی کرده‌اند.

 

دیزنی و استودیوهای قرن بیستم تریلر دوم فیلم «داستان وست ساید» (West Side Story) را منتشر کردند. این پروژه به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» بر اساس موزیکال «لئونارد برنستین» و «استیون ساندهایم» ساخته شده و «انسل الگورت» ستاره فیلم «بیبی درایور» (Baby Driver) و «ریچل زگلر» تازه‌وارد در آن نقش زوج عاشق تونی و ماریا را بازی می‌کنند. اقتباس سینمایی اول از موزیکال برنستین در سال ۱۹۶۱ به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد و ۱۰ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم را کسب کرد. اسپیلبرگ و «تونی کوشنر» همکار نویسنده‌‌اش در «مونیخ» (Munich) و «لینکلن» (Lincoln) از نمایش موزیکالی که در سال ۱۹۵۷ ساخته شد اقتباس کرده‌اند.

اسپیلبرگ بهار گذشته به «ونتی ر» گفته بود: «این داستان نه تنها محصول زمان خودش است، بلکه آن زمان اکنون بازگشته و با نوعی خشم اجتماعی بازگشته. من واقعاً می‌خواستم آن داستان مردم پورتو ریکویی ساکن نیویورک را روایت کند که اساساً در مورد مهاجرت به این کشور و تقلا برای گذران زندگی است و بچه‌دار شدن و مبارزه علیه بیگانه‌ستیزی و تبعیض نژادی.»

برخلاف فیلم «رابرت وایز» و «جروم رابینز» که در سال ۱۹۶۱ اکران شد و از بازیگران سفیدپوست برای ایفای نقش شخصیت‌های پورتو ریکویی استفاده شد، اسپیلبرگ سعی کرده تنها از هنرپیشگان اسپانیایی تبار استفاده کند. این فیلمساز می‌گوید دست کم ۲۰ تن از ۳۳ شخصیت پورتو ریکویی فیلم متولد این کشورند و یا اصالتاً از این کشور می‌آیند.

دیگر بازیگران فیلم «آریانا دی‌بوس» در نقش آنیتا، «دیوید آلوارز» در نقش برناردو، «مایک فایست» در نقش ریف و «کوری استال» خواهند بود. «ریتا مورنو» در سال ۱۹۶۱ برای بازی در نقش «آنیتا» برنده‌ی اسکار شد و در فیلم اسپیلبرگ هم نقش شخصیت جدیدی را ایفا خواهد کرد.

«داستان وست ساید» اسپیلبرگ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ توسط دیزنی و قرن بیستم پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید