news-background
news-background

تریلر جدید انیمیشن Soul پیکسار منتشر شد

پیکسار امسال دو فیلم انیمیشن اریجینال عرضه می‌کند. «به‌پیش» (Onward) از هفته‌ی گذشته اکران شد و حالا تمرکز استودیو به دومین انیمیشن معطوف شده که تابستان آینده روی پرده می‌رود. «روح» (دانلود انیمیشن Soul با لینک مستقیم) استودیوهای پیکسار و دیزنی توسط «پیتر داکتر» کارگردانی شده و داستانی روانشناسانه مانند «وارونه» (Inside Out) روایت می‌کند. این انیمیشن که قصه‌ای گره‌ خورده با موسیقی جاز بازگو می‌کند در ماه ژوئن از راه می‌رسد اما دیزنی از تریلر جدید آن رونمایی کرده است.

پیکسار روز چهارشنبه با انتشار یک پوستر جدید وعده داده بود که امروز پنجشنبه تریلر کامل فیلم را عرضه می‌کند. «روح» پس از «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) و «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) سومین فیلمی است که این هفته دیزنی تریلری جدیدی برای آن منتشر می‌کند.

«جیمی فاکس» در «روح» در نقش «جو گاردنر» صداپیشگی می‌کند، یک نوازنده‌ی جاز که وقتی به یک معلم تبدیل می‌شود، باید رؤیاهای ستاره شدنش را به دست فراموشی بسپارد. جو پس از آنکه ناگهان از دنیا می‌رود، روحش به جهان دیگری به نام «یو سمینار» منتقل می‌شود و زندگی او آغاز می‌شود. «تینا فی» دیگر صداپیشه‌ی فیلم در نقش شخصیتی به نام «۲۲» است که با جو ملاقات می‌کند.

«دیوید دیگز»، «فیسیلیا راشا»، و «کوئست‌لاو» دیگر صداپیشگان «روح» خواهند بود. داکتر علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه‌ی «روح» را با همکاری «مایک جونز» و «کمپ پاورز» به نگارش درآورده است. «جان باتیست» ترانه‌های اریجینال جاز فیلم را می‌نویسد و «ترنت رزنر» و «اتیکس راس» موسیقی متن فیلم را می‌سازند. بنابراین به نظر می‌رسد که مانند «کوکو» (Coco) فیلم یکی از مدعیان اسکار بهترین ترانه‌ی اریجینال باشد.

داکتر در مورد فیلم جدیدش می‌گوید: «ما با افراد زیادی از فرهنگ‌ها و ادیان مختلف صحبت کرده‌ایم و از آن‌ها پرسیدیم که «نظرشان در مورد روح چیست؟» همه‌ی آنان گفتند چیزی اثیری، غیر-فیزیکی و معنوی. گفتیم عالی شد! ما به اسباب بازی و اتومبیل عادت کرده بودیم، چیزهایی که ارجاع دادن به آن ساده است. این یک چالش بزرگ برای ما بود اما باید بگویم که گروه چیزهای جذاب زیادی را در کنار هم قرار داد که بر آن واژه‌ها دلالت می‌کردند و البته قابل‌درک بودند.»

«روح» پیکسار ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید