news-background
news-background

تریلر جدید انیمیشن Raya and The Last Dragon دیزنی منتشر شد

دیزنی از تریلر رسمی فیلم انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» (Raya and The Last Dragon) رونمایی کرد. این فیلم طبق اعلام قبلی استودیو در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ همزمان در سالن‌های سینما و شبکه‌ی دیزنی+ پخش خواهد شد. اولین تریلر فیلم اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کلی ماری ترن» با صداپیشگی در نقش «رایا» به اولین بازیگر جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است که در نقش اول محصولات دیزنی انیمیشن صداپیشگی می‌کند. داستان «رایا و آخرین اژدها» در مورد جنگجویی تنهاست که می‌خواهد آخرین اژدهای دنیا را یافته و قلمرو «کوماندرا» را به کمک آن از تهدید یک شخصیت شرور رها کند. آخرین اژدهای زنده «سیسو» نام دارد و «آکوافینا» بازیگر برنده‌ی گلدن گلوب در نقش آن صداپیشگی کرده است. «سیسو» یک اژدهای آبی است که می‌تواند به شکل انسان درآید.

تولید این انیمیشن در پاندمی چالش‌هایی برای سازندگان ایجاد کرد و به جای اینکه عوامل در یک استودیو جمع شوند، در بیش از ۴۰۰ خانه‌ی خود و از راه دور آن را به اتمام رساندند. «دان هال» و «کارلوس لوپز استرادا» کارگردانان فیلم اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» گفتند که بعضی از صحنه‌های فیلم خشن‌تر از انتظار بوده است: «یک کات از فیلم با صحنه‌هایی که شکستن استخوان و این قبیل را نشان می‌داد وجود داشت.»

«رایا و آخرین اژدها» ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) از دیزنی+ و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید