news-background
news-background

تریلر و تاریخ پخش Doom Patrol سریال جدید «دنیای دی‌سی»؛ اولین تصویر از «سایبورگ»

 

همزمان با پایان فصل اول سریال «تایتان‌ها» (Titans)، اولین تریلر «دوم پاترل» (Doom Patrol) سریال لایو-اکشن جدید شبکه‌ی اینترنتی «دنیای دی‌سی» (DC Universe) رونمایی شد. این تریلر علاوه بر نمایش قهرمانان عجیب و غریب دی‌سی تاریخ پخش سریال در فوریه ۲۰۱۹ را نیز اعلام می‌کند. «دوم پاترل» پس از «تایتان‌ها» دومین سریال لایو-اکشن شبکه‌ی «دنیای دی‌سی» به شمار می‌رود.

این تیزر کوتاه از شخصیت «سایبورگ» رونمایی می‌کند که برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی لایو-اکشن به تصویر کشیده می‌شود. این کاراکتر پیش از این در سریال‌های انیمیشن «تایتان‌های نوجوان» (Teen Titans) و «لیگ عدالت» (Justice League) ظاهر شده بود.

«دوم پاترل» که با دیگر آثار تلویزیونی ابرقهرمانی متفاوت به نظر می‌رسد، قرار است بر شخصیت‌های نامأنوس و  گوشه‌ و کنار ناشناخته و عجیب دنیای دی‌سی عجیب تمرکز کند. قهرمانان مطرود سریال شامل شخصیت‌های «روباتمن» (Robotman) با بازی «برندن فریزر»، «نگاتیومن» (Negative Man) با بازی «مت بومر»، «الاستی-گرل» (Elasti-Girl) با بازی «ایپریل باولبی»، «جین دیوانه» (Crazy Jane) با بازی «دایان گره‌رو» به رهبری «دکتر نایلز کالدر» یا «رئیس» با بازی «تیموتی دالتون» می‌شوند.

اعضای «دوم پاترل» هر کدام دچار سانحه‌ای وحشتناک شده‌اند که به آن‌ها قدرت‌های ابرانسانی بخشیده است. آن‌ها به رهنمودهای «رئیس» که گرد هم جمعشان کرده گوش می‌دهند و از زمین محافظت می‌کنند. قهرمانان قصه پس از رویداد‌هایی که در سریال «تایتان‌ها» دیدیم، با اضافه شدن «سایبورگ» و فراخواندن قهرمانان توسط او به مأموریتی که رد کردنش آسان نیست، به چالش کشیده می‌شوند. اعضای «دوم پاترل» در اپیزود چهارم «تایتان‌ها» حضور یافته بودند. نقش شخصیت «سایبورگ» یا «ویکتور استون» در سریال «دوم پاترل» را «جویان وید» ایفا کرده است. «دوم پاترل» در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (جمعه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۷) از شبکه‌ی DC Universe‌ پخش می‌شود.

 

اولین تریلر سریال «دوم پاترل»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید