news-background
news-background

تریلر بازسازی «پاپیون» با نقش‌آفرینی «رامی مالک» و «چارلی هانام» منتشر شد

پیش از آنکه «رامی مالک» با نمایش تحسین‌برانگیزش در نقش «فردی مرکوری» در فیلم «راپسودی بوهمی» وارد رقابت اسکار شود، بازسازی «پاپیون» با بازی او «چارلی هانام» روی پرده می‌رود. این فیلم، که سال گذشته در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد از کتاب «پاپیون» نوشته «آنری شاریر» و فیلم معروفی که در سال ۱۹۷۳ با بازی «استیو مک‌کوئین» و «داستین هافمن» ساخته شد اقتباس می‌شود.

در این فیلم هانام در نقش آنری شاریر ملقب به پاپیون به ایفای نقش می‌پردازد؛ فردی که پس از محکومیت به قتل به «جزیره شیطان» منتقل می‌شود. شاریر در آن سال‌ها با «لویی دگا» (مالک) که به جعل سند متهم شده طرح دوستی می‌اندازد و از او قول می‌گیرد که در اجرای نقشه فرار به مددش برسد. «رولند مولر»، «تامی فلناگان»، و «ایو هیوسون» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

هانام و مالک هر دو با سریال‌های «پسران آنارشی» و «آقای روبات» در شبکه‌های کابلی نامی برای خود دست و پا کردند. هانام که سال گذشته با فیلم مستقل «شهر گمشده زد» بهترین اثر کارنامه هنری خود از نگاه منتقدین را تجربه کرد، بار دیگر به بازی در این گونه آثار روی آورده است.

بازسازی «پاپیون» توسط «مایکل نوئر» کارگردانی شده است، فیلمسازی که بیشتر با «شمال‌غربی» شناخته می‌شود.

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Papillon 2018 با لینک مستقیم

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۹

بازسازی پاپیون!!! چه کار مضحکی

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۳۲

پاپیون که حرف نداشت، فکر نکنم به خوبی قبلی بشه مخصوصا موسیقیش ولی در کل حسابی مشتاقیم که اون فیلم شاهکار رو یکبار دیگه باکیفیت بالا تر ببینیم اگه به خوبی قبلی باشه

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۴

پاپیون شاهکار سینماست امیدوارم خرابش نکنن با این بازسازی

نمایش اسپویل