news-background
news-background

تریلر انیمه Bright: Samurai Soul نت‌فلیکس

 

فیلم «درخشنده» (Bright) در سال ۲۰۱۷ با بازاریابی گسترده از نت‌فلیکس پخش شد اما انتظارات مخاطبین و منتقدین را برآورده نکرد و به یکی از نکوهش‌شده‌ترین عناوین سینمایی آن سال تبدیل شد. با این حال، آمار بالای بینندگان آن فیلم باعث شد که علی‌رغم نقدهای تند و تیز، نت‌فلیکس یک انیمه بر اساس داستان آن فیلم تحت عنوان «درخشنده: روح سامورایی» (Bright: Samurai Soul) به تولید برساند. تریلر این انیمه این هفته رونمایی شده است.

«کیوهی ایشیگورو» کارگردان و «میچیکو یوکوته» نویسنده این فیلم انیمه است که داستانی در ژاپن حول محور یک اورک و یک رونین روایت می‌کند که در تلاشند دختری جوان را از نیروهای شیطانی نجات دهند.

در دوبله انگلیسی این انیمه «سیمو لیو» ستاره «شانگ-چی» (Shang-Chi) در نقش «ایزو» صداپیشگی کرده که یک سامورایی یک چشم است. «فرد مانکوسو»، «یوکی نومورا»، «دایسوکه هیراکاوا»، «شیون واکایاما» و «یوزو هارادا» از جمله دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود.

تولید دنباله «درخشنده» به فاصله کوتاهی پس از انتشار قسمت اول در سال ۲۰۱۷ آغاز شده بود. قسمت اول داستانی در یک دنیای خیالی روایت می‌کرد که زمین امروزی و مدرن را با موجوداتی چون ترول‌ها و اورک‌هایی که به دنیای «ارباب حلقه‌ها» شباهت داشتند ترکیب کرده بود. قسمت اول به کارگردانی «دیوید آیر» و بازی «ویل اسمیت» و «جوئل اجرتون» یکی از اولین فیلم‌های پرخرجی بود که توسط نت‌فلیکس تولید و پخش شد. دنباله بار دیگر داستانی در مورد دو پلیس همکار با بازی اجرتون و اسمیت را روایت‌ می‌کند اما این بار بدون آیر و لتریر جانشین او خواهد شد. آیر همچنان در تولید نقش خواهد داشت و فیلمنامه را با همکاری «ایوان اسپیلیوتوپولوس» و «تی.‌اس. نولین» به نگارش درآورده است.

«درخشنده: روح سامورایی» ۱۲ اکتبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۵۸

این انیمیشنه نه انیمه انیمه یعنی انیمیشن ژاپنی و هیچ انیمه ی در حال پخشی پیدا نمیشه کرد که انقدر کیفیت داغونی داشته باشه

نمایش اسپویل