news-background
news-background

تریلر آلبوم بصری Black Is King بیانسه با الهام از فیلم Lion King منتشر شد

«بیانسه» سابقه‌ی انتشار «آلبوم بصری» را داشته و «لیموناد» (دانلود فیلم Lemonade با لینک مستقیم) را به عنوان یک آلبوم بصری در سال ۲۰۱۶ از طریق HBO دارد. آن فیلم ۶۵ دقیقه‌ای در نهایت هواداران جدیدی را به سمت خواننده کشاند و برای او جوایزی را نیز در پی داشت. بیانسه پس از گذشت نزدیک به پنج سال، آلبوم بصری دیگری به نام «سیاه شاه است» (دانلود فیلم Black Is King با لینک مستقیم) را تولید کرده و قرار است آن را از طریق دیزنی+ عرضه کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بر اساس اعلام دیزنی، بیانسه چنان تحت تأثیر اقتباس لایو-اکشن از «شیر شاه» (دانلود فیلم The Lion King با لینک مستقیم) و صداپیشگی و ترانه‌سازی خود برای فیلم قرار گرفته که یک «مموار افتخاری برای دنیا در مورد تجربه‌ی سیاه‌پوست بودن» نوشته است. بنابراین حتی اگر انتشار آلبوم جدید بیانسه از طریق دیزنی+ ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما با توجه به ارتباطش با «شیر شاه» منطقی است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اما مشترکین خانوادگی دیزنی+ باید توجه داشته باشند که «سیاه شاه است» یک نوع انیمیشن کودکانه نیست. همان‌گونه که در تریلر آلبوم به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی بیانسه دیده می‌وشد، مخاطب فیلم کودکان نیستند. جلوه‌های بصری فیلم از سرزمین‌های آفریقایی الهام گرفته شده و فریبندگی همیشگی خواننده در آن مشهود است.

«سیاه شاه است» ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۳۷

اینو همه جا گفتم:)) اینا یه عده موج سوارن همین...:)) خیلی مسخرس سیاه شاهه:// اینا از اونور افتادن----فک کنید یه چی میساختن با عنوان سفید شاهه:/// فک کنم خودتون منظورمو فهمیدید، دهن سازنده و تهیه کننده و اینا سرویس بود ولی برعکسش اشکال نداره/ هه، قوانین جالبین

نمایش اسپویل
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۳۸

دقیقا با همین شر ورا سیاهارو سرگرم کردن هم جیباشون خالی میکنن هم حس قدرت کاذب میدن بهشون99 درصد سیاهای امریکایی اصلا نمیدنن افریقا چه شکلیه فقط با این حربه یه عده کاسبی میکنن

نمایش اسپویل
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹

اعتماد به سقف شون منو کشته. شاهان پوشالی.

نمایش اسپویل