news-background
news-background

تریلرنسخه ریبوت "Ghostbusters" بیشترین نظرات منفی را در یوتیوب از ان خود کرد

همانطور که میدانید قرار است نسخه ای بازسازی شده از عنوان مشهور "Ghostbusters" اکران شود،البته این فیلم قرار است تماما با وجود خانم ها بازسازی شود.از زمانی که تریلر کامل فیلم Paul Feig که توسط خانم ها ریبوت شده است منتشر شده است،خیل انتقادات به سمت ان روانه شده است و ظاهرا هرکسی که این عنوان را دوست داشته اکنون از ان متنفر است.ظاهرا این نارضایتی برخواسته از حس شوخ طبعی نادرست در فیلم جدید است.البته تمام این گفته ها با بسنده کردن به گزینه های “likes” و “dislikes” شبکه های اجتماعی و به خصوص در این مورد یوتیوب است.

بر اساس اخرین گزارشات ScreenCrush بر اساس شمارش تعداد dislike ها و like ها تا به این لحظه تریلر Ghostbusters reboot شاه کلید رتبه اول dislike یا همان تنفر را در یوتیوب در تمام تاریخ از ان خود کرده است.این عدد در حال حاضر 508533 را نشان میدهد؛این درحالی است که تعداد مشاهده این ویدیو 28.8 میلیون بار بوده است.این تعداد dislike نسبت به تعداد بازدیدها عددی بسیار بزرگ میباشد و از طرفی تا کنون هیچی ویدیویی حتی به مرز این عدد نیز نزدیک نشده است. جهت مقایسه ای کوتاه ویدیو یا تریلری که در سال پیش بیشترین dislike را داشته است در حال حاضر عددی  نزدیک به 8000 را نشان میدهد؛شاید حال بهتر متوجه فاجعه شده باشید.

درباره این عدد گمانه زنی های زیادی است،این که شاید به دلیل مشکل با کارگردان یا جنسیت بازیگران یا اصلا بخاطر مخالفت با حالت کلی داستان گروهی جمع شده اند و برای افزایش تنفر ان گروه زیر زمینی ای فعالیت میکنند.البته درباره این فیلم و این که هالیوود اجازه داده است بازهم تفاوت جنسیتی دران اتفاق افتد و فیلم تماما توسط خانم ها ساخته شود ،شاید اعتراضی وارد باشد؛اما با این حال گروه مخالفین اعلام کرده اند مشکلی با این موضوع ندارند و تنها مشکل ان ها با شوخی های بی مورد و بیش از حد در فیلم است که فیلم را به نابودی کشانده است. (برای دانلود فیلم بر روی دانلود فیلم با لینک مستقیم کلیک نمایید)

شما چه فکر میکنید ؟ ایا روند فیلم تغییری خواهد کرد ؟ ایا به همین صورت فیلم منتشر خواهد شد؟ و ایا همچنان همگان فیلم اصلی را نیز منفور خواهند دانست ؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید