news-background
news-background

«ترنت رزنر»: آهنگسازی برای Bird Box وقت تلف کردن بود

رزنر در مورد فیلم پربیننده‌ی «قفس پرنده» می‌گوید: «فکر کردیم هیچ کس این فیلم لعنتی را نگاه نخواهد کرد.»

فیلم «قفس پرنده» (Bird Box) نت‌فلیکس در سراسر دنیا پربیننده شد. این تریلر به کارگردانی «سوزان بیر» و بازی «ساندرا بولاک» دسامبر سال گذشته پخش شد و به سرعت به فیلمی جنجالی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. نت‌فلیکس در آن زمان اعلام کرد که ۴۵ میلیون مشترک در یک هفته‌ی اول فیلم را به تماشا نشستند. اما به نظر می‌رسد که تمامی کسانی که بر روی پروژه کار می‌کرده‌اند از آن لذت نبرده‌اند.

«ترنت رزنر» آهنگساز «قفس پرنده» در مصاحبه‌ی جدیدی با «ریوولور» از فیلم انتقاد کرده است. رزنر به همراه «اتیکس راس» برای فیلم آهنگسازی کرد. این دو به خاطر کارشان در «شبکه‌ی اجتماعی» به کارگردانی «دیوید فینچر» برنده‌ی اسکار بهترین موسیقی متن شده‌اند و در «دختری با خالکوبی اژدها»، «دختر گمشده»، «امواج» و اخیراً سریال «واچمن» شبکه‌ی اچ‌بی‌او همکاری کرده‌اند. رزنر کار بر روی فیلم «قفس پرنده» را تلف کردن وقت می‌داند.

آهنگساز می‌گوید: «وقتی که ما جذب پروژه شدیم، احساس کردیم که بعضی فقط می‌خواهند رفع تکلیف کنند و ما با تدوین‌گری کار می‌کردیم که سلیقه‌ی واقعاً بدی داشت. این موانع ما برای آهنگسازی فیلم بود. وقتی که ما در حال برگزاری تور موسیقی بودیم آن‌ها میکس را انجام دادند و این شرایط را مزخرف‌تر از پیش کرد. آن‌ها موسیقی را با صدای بسیار پایین میکس کردند و شما نمی‌توانستید چیزی بشنوید. بنابراین کار بر روی این فیلم... [می‌خندد] فقط وقت تلف کردن بود. بعد از آن فکر کردیم که هیچکس این فیلم لعنتی را نخواهد دید. اما در نهایت پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس شد.»

«قفس پرنده» توسط «اریک هایسرر» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی «ظهور» (Arrival) از رمانی به همین نام نوشته‌ی «جاش مالرمن» اقتباس شد. داستان فیلم در دنیایی پسا-آخرالزمانی روی می‌دهد وقتی که هیولاهایی نامرئی به زمین هجوم آورده‌اند و به کسانی که مستقیماً به آن‌ها نگاه کنند حمله می‌کنند. بولاک نقش زنی را ایفا می‌کند که باید از دو کودک در برابر هیولاها محافظت کند.

«ترنت رزنر» و «اتیکس راس» برای انیمیشن «روح» (Soul) پیکسار و «مانک» (Mank) به کارگردانی «دیوید فینچر» آهنگسازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۴۳

دیدنش هم همینطور!

نمایش اسپویل