news-background
news-background

ترمیناتور 6: بازگشت «لیندا هملیتون» در نقش «سارا کانر»

پس از 25 سال «لیندا همیلتون» به دنیای ترمیناتور بازمی‌گردد تا در دنباله جدیدی از این چندگانه علمی تخیلی حضور پیدا کند. این بازیگر 60 ساله به «آرنولد شوارتزنگر» می‌پیوندد که او هم نقش روبات نابودگر را مجدداً ایفا خواهد کرد. «جیمز کامرون» نیز که «ترمیناتور» و «ترمیناتور 2: روز داوری» را کارگردانی کرده بود، در تولید قسمت ششم فیلم همکاری می‌کند. خبر بازگشت کامرون به تازه‌ترین دنباله ترمیناتور که توسط «تیم میلر» از فیلم «ددپول» کارگردانی می‌شود، ژانویه گذشته اعلام شده بود.

کامرون که ماه گذشته سارا کانر را الگویی برای شخصیت‌های زن در فیلم‌های اکشن خوانده بود با اعلام خبر بازگشت همیلتون افزود: «این جنگجوی کهنه‌کار که در زمان خودش بر بازیگران زن فیلم‌های اکشن تأثیر مهمی گذاشت، امروز نیز با بازگشت خود پیام مهمی صادر می‌کند. این روزها مردان 50 و 60 ساله زیادی در حال کشتن آدم‌بدها هستند، اما نمونه آن برای زنان وجود ندارد.»

این فیلم که از متنی به قلم کامرون اقتباس خواهد شد، توسط پارامونت منتشر می‌شود. تیم نویسندگی فیلم متشکل از «دیوید گویر»، «کریس اگلی»، «جاستین رودز» و «جاش فریدمن»، در حال طرح‌ریزی یک سه‌گانه جدید هستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید