news-background
news-background

تجدید دیدار بازیگران سریال Friends در مراسم امی

ویژه‌برنامه‌ی شبکه‌ی HBO Max برای تجدید دیدار بازیگران سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) اگرچه تاکنون دو بار به تأخیر افتاده، اما در مراسم امی ۲۰۲۰ یکشنبه شب، سبب شد تا بعضی از ستارگان سریال در کنار هم حضور پیدا کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در مراسم امی هفتاد و دوم با اجرای «جیمی کیمل»، «جنیفر انیستون» نامزد امی برای لحظاتی در کنار مجری حاضر شد تا برنده‌ی بخش بهترین بازیگر زن سریال‌هال درام معرفی شود. انیستون سپس «در خانه» به همراه «کورتنی کاکس» دیده شد که گفت: «البته که من هم اینجا هستم. ما با هم زندگی می‌کنیم.» انیستون به کیمل می‌گوید:‌ «بله، ما از سال ۱۹۹۴ هم‌اطاقی هستیم، جیمی.»

سپس «لیسا کودرو» دیگر ستاره‌ی «دوستان» به آنان می‌پیوندد و گروه زنانه‌ی بازیگران سریال را تکمیل می‌کند. او با خنده در پاسخ به این پرسش کیمل که چرا او با خانواده‌ی واقعی خود زندگی نمی‌کند می‌گوید: «کجا باید زندگی کنم؟»

عوامل و بازیگران سریال «دوستان» قرار است ویژه‌برنامه‌ای برای شبکه‌ی HBO Max تولید کنند، اما فیلمبرداری این پروژه به علت مشکلات ناشی از پاندمی به تعویق افتاده است. این پروژه قرار بود در ماه مارس ضبط شود اما ابتدا به اواخر تابستان و سپس به زمان نامشخص دیگری موکول شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۲۸

خودشون رو کشتند بابا. هیچکس اهمیت نمیده. ول کنید دیگه. بیست سال دیگه یه نفر از دوستان میمیره و بعد بقیشون میرن سر خاک، یکی دو تا هم با اسکایپ زحمت میکشن خودشون رو میرسونن، اون موقع همه جا تیتر میاد وااای، دوستان با هم تجدید میصاق کردند سر خاک فلانی. همه هم جوگیر زده میشند، برید دو تا سریال خوب ببینید تا دوستان اینقد براتون مقدس نباشه، پیشنهاد میدم با افیس شروع کنید.

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۷

:///

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۵۴

جوگیر زده؟؟

نمایش اسپویل
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۳۲

جالب است که بعد بارها دیدینش بازم دلتنگ میشیم از اول شروع میکنیم یه حس خوبیه دیدینش هر زمان حالم بده این سریال به مانند استامینوفن حال آدم رو خوب میکنه

نمایش اسپویل