news-background
news-background

«تایکا وایتیتی» نگارش فیلمنامه Star Wars جدید را تأیید کرد؛ «Thor: Love and Thunder یک فیلم رمانتیک است»

لوکاس‌فیلم چند ماه گذشته تأیید کرده بود که «تایکا وایتیتی» فیلم جدیدی در دنیای «جنگ ستارگان» را کارگردانی و در نگارش فیلمنامه با «کریستی ویلسون-کایرنز» همکاری خواهد کرد. این فیلمساز به تازگی تأیید کرده است که فرایند نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم را از سر گرفته است. با توجه به وضعیت مبهم حاکم بر صنعت فیلمسازی به سبب شیوع ویروس کرونا، هنوز تاریخ دقیق فیلمبرداری و اکران فیلم مشخص نیست. وایتیتی به تازگی در مصاحبه‌ی کوتاهی با بی‌بی‌سی تأیید کرده است که در حال نگارش فیلمنامه‌ی «جنگ ستارگان است: «در حال نگارش [فیلمنامه] هستیم.»

وایتیتی پس از موفقیت با «ثور: رگنراک» (دانلود فیلم Thor: Ragnarok‌ با لینک مستقیم) اعتماد دیزنی و مارول را جلب کرد و با سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) وارد دنیای «جنگ ستارگان» شد. وایتیتی در سال ۲۰۱۷ پیوستن به پروژه‌های لوکاس‌فیلم را شوخی می‌دانست اما به گذر زمان اعتراف کرد ممکن است در آینده یکی از فیلم‌های «جنگ ستارگان» را کارگردانی کند. او امسال در مصاحبه با ورایتی مثل همیشه با لحن طنزآمیز خود گفته بود: «آیا بحثی در مورد فیلم «جنگ ستارگان» صورت گرفته؟ بله، سال ۱۹۹۶ با دوستانم در مورد اینکه «جنگ ستارگان» چقدر جذاب است بحث کرده‌ام.»

وایتیتی در بخش دیگری از مصاحبه با بی‌بی‌سی فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (دانلود فیلم Thor: Love and Thunder با لینک مستقیم) مارول که شخصیت «جین فاستر» با بازی «ناتالی پورتمن» را به عنوان «ثور زن» معرفی خواهد کرد، «رمانتیک» و‌ «دیوانه‌وار» توصیف می‌کند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم فیلم خیلی خوبی شود. فیلمنامه به پایان رسیده و اتفاقاً همین هفته یک بار دیگر بازنویسی شد. به‌شدت دیوانه‌وار و نیز رمانتیک است. این روزها به رومنس علاقه پیدا کرده‌ام. دوست دارم فیلم رومانتیکی بسازم. می‌خواهم فیلمی بسازم که تاکنون نظیرش ساخته نشده یا اهمیتی نداشته.» فیلم «عشق و آذرخش» در ماه آوریل از ۱۸ فوریه به ۲۰۲۲ به ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ منتقل شد.

لوکاس‌فیلم پنجشنبه شب اعلام کرد که سه‌گانه‌ی جدید «جنگ ستارگان» با تأخیر مواجه خواهد شد و به ترتیب در دسامبر ۲۰۲۲، دسامبر ۲۰۲۴ و دسامبر ۲۰۲۶ روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۱۸

خداییش به بحث های طنز و اکشن مارول خوب پرداخته شده امیدوارم بتونه بخش رمانتیک اون رو هم وارد فاز جدیدی بکنه که شاید در اینده تنش ها و حوادث جالبی مثل خاندان ام رو ببینیم

نمایش اسپویل