news-background
news-background

تام کروز پس از تاخیر غیر منتظره به ماموریت غیرممکن بازگشت

پس از موفقیت مهم و تجاری "ماموریت غیرممکن: ملت یاغی" انتظار میرفت که همه چیز برای ساخته شدن ششمین قسمت از این مجموعه جاسوسی و هیجان انگیز آماده باشد تا زمانی که تام کروز با تولید کنندگان فیلم بر سر مسئله مالی و حقوق تام کروز به مشکل خوردند و تولید اولیه فیلم با توقف رو به رو شد. به طور کلی گزارشات مبنی بر اینکه اختلافات میان این دو چگونه گذشت موجود نیست اما تایید شده است که تام کروز و سازندگان فیلم به توافق نهایی رسیده اند و ششمین قسمت ماموریت غیر ممکن به زودی ساخته خواهد شد.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر تولید فیلم ماموریت غیرممکن 6 از سر گرفته شده است. از قبل برنامه ریزی شده بود تا فیلم برداری در ژانویه 2017 آغاز شود اما به بهار 2017 انتقال یافت. کارگردان کریس مک کوری کار فیلم نامه را آغاز کرده بود و هم چنین گروه تولید نیز طراحی های دیداری را شروع کرده بودند که پروژه با توقف مواجه شد. با آن وقفه ای که به وجود آمد تیم پشت صحنه آسیب شدیدی خوردند و همچنین تاریخ انتشار فیلم نیز عقب تر رانده شد.

همانطور که گفته شد وقفه به وجود آمده به دلیل عدم تفاهم شرکت پارامونت ( سرمایه گذار فیلم ) با تام کروز سر مسائل مالی بوده است. استودیو فیلم از تام کروز و برخی از تهیه کنندگان خواستار اصلاح حقوقشان شده بود. ظاهرا تام کروز درخواست حقوقی که از پارامونت داشت بیشتر از حقوقش در فیلم جدید کمپانی یونیورسال یعنی مومیایی بوده است و این مورد قبول کمپانی نبوده است و تولید با وقفه مواجه شد. همانطور که گفته شد معلوم نیست که کمپانی و تام کروز به چه توافقی رسیده اند اما کار ساخت فیلم از سر گرفته شد.

ششمین قسمت این مجموعه تا به امروز تاریخ اکران رسمی و مشخصی ندارد (خبرهای داغ سینمای جهان را در اخبار سینمای جهان دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید