news-background
news-background

«تام کروز» برای نظارت بر پروتکل‌های کووید-۱۹ در محل فیلمبرداری Mission: Impossible 7 ربات خریداری کرده است

«تام کروز» برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ویروس کرونا در محل فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) دو ربات پیشرفته خریداری کرده است.

نشریه‌ی «سان» گزارش داده است: «تام در مورد اینکه اطمینان حاصل کند فیلمبرداری پروژه متوقف نخواهد شد بسیار جدی است به حدی که بر روی این ربات‌ها ولخرجی کرده زیرا نمی‌تواند در همه جا حضور داشته باشد و مردم را به رعایت پروتکل‌ها وادار کند.»

فیلمبرداری همزمان قسمت هفتم و هشتم «مأموریت غیرممکن» از این هفته در بریتانیا ادامه پیدا می‌کند و سپس گروه تولید راهی دبی خواهند شد. کروز ۵۸ ساله که اخیراً فایل صوتی جنجال او در محل فیلمبرداری به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌ها درز کرده بود، چندین میلیون دلار هزینه کرده تا یک پایگاه طراحی تانک در لانگ‌کراس، ساری را به استودیوی فیلمسازی تبدیل کند.

کروز در آن فایل صوتی به عوامل فیلم که بیش از حد به هم نزدیک شده بودند عتاب می‌کند و می‌گوید: «ما استاندارد طلایی می‌خواهیم. محض خاطر ما به هالیوود برگشته‌اند و فیلم می‌سازند. زیرا به ما و کاری که می‌کنیم ایمان دارند. هر شب با کمپانی‌های بیمه و تهیه‌کنندگان تماس می‌گیرم و آن‌ها چشم امیدشان به ما دوخته شده و برای فیلم ساختن می‌خواهند از ما کمک بگیرند. حرامزاده‌ها ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم. دیگر نمی‌خواهم این رفتار را ببینم، هیچ‌وقت! اگر تکرار کنید اخراجید، اگر دوباره انجامش دهید کار لعنتی‌تان تمام است. هر کسی در این پروژه این کار را انجام دهد کارش تمام است. با شما، شما و شما هم هستم، دیگر تکرار نشود.»

پس از این جار و جنجال کروز، پنج تن از عوامل فیلمبرداری استعفا دادند. یکی از منابع نزدیک به پروژه به «سان» می‌گوید: «بله، جنجال ماه گذشته او شاید کمی بیش از حد بود اما حق داشت و کسانی که ماجرا را دیدند از او جانب‌داری کردند. او برای این فیلم‌ها دستمزد بالایی دریافت می‌کند اما می‌داند که خوش‌شانس است که می‌تواند کار کند و کارکنان فیلم از بالا تا پایین به پیشرفت این پروژه تکیه کرده‌اند. نیازی به توضیح نیست که پاندمی چقدر بر روی مشاغل تأثیرگذار بوده.» این منبع اضافه می‌کند که این ربات‌ها بسیار پیچیده‌اند: «مثل ترمیناتور است اما نه به اندازه‌ی او خشن.»

«مأموریت غیرممکن ۷» به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید