news-background
news-background

«تام کروز و سایمون پگ» در «Mission: Impossible 6»

   

در حالی که بحث بسیاری از مطبوعات در پیرامون آخرین فیلم «Mission: Impossible» به کارگردانی «Christopher McQuarrie» که بار دیگر مغز متفکر این جنون است، قرار دارد، فیلم بر روی شیرین کاری های خطرناک تام کروز و حضور «Henry Cavill» و عناصری دیگری که در فیلم وجود دارد تمرکز می کند. یکی از این عناصر «Simon Pegg» در نقش «Benji Dunn» است، که در تصویری که توسط «McQuarrie» منتشر شده در کنار تام کروز «Ethan Hunt» قرار دارد.

 

 

ما در مورد باند این مأموریت که ترکیبی از کهنه کار هایی مانند «Simon Pegg» و «Ving Rhames» در نقش «Luther Stickell» است، اطلاعات کمی داریم. البته ما می توانیم انتظار شیرین کاری های دیوانه وار همیشگی و قدرت ایتن زمانی که برای حل و فصل مشکلات می آید را داشته باشیم و همچنین بحران ها و یا توطئه هایی که در آن زمان گیر آن می افتد.

نقش «Henry Cavill» بیشتر به عنوان یک رمز و راز باقی مانده است، با این وجود بازگشت خوشایند «Rebecca Ferguson» در نقش «Ilsa Faust» وجود خواهد داشت. همچنین «Alec Baldwin» در نقش «Hunley» و «Sean Harris» نیز بازگشته اند، همچنین چهره های جدیدی شامل «Angela Bassett» و «Vanessa Kirby» نیز حضور خواهند داشت.

ماموریت: غیر ممکن 6 در تاریخ 27 جولای سال آینده منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید