news-background
news-background

تام کروز و جیک جیلنهال در لیست کوتاه بازیگران فیلم لشکر فانوس سبز

 

 

تام کروز ، جوئل مک‌هیل ، بردلی کوپر ، رایان رینولدز ، آرمی هامر  و جیک جیلنهال شش بازیگری هستند که کمپانی دی‌سی اینترتیمنت در نظر دارد یک‌کدام از آن‌ها را برای نقش هال جردن در فیلم “لشکر فانوس سبز”  انتخاب کند. چند نفر با آگاهی از پروژه این خبر را به TheWrap اطلاع‌رسانی کردند.

فرآیند انتخاب بازیگر در مراحل اولیه قرار دارد و هیچ صحبتی با بازیگران نام‌برده نشده است. رایان رینولدز از همه شانس بیشتری دارد او در سال 2011 نقش جردن هال جردن را در فیلم “فانوس سبز” ایفا کرد و خیلی‌ها معتقد هستند که وی باید به نقشش بازگردد. هم‌چنین رینولدز سال گذشته با حضور در فیلم “ددپول” تجربه‌اش در فیلم‌های ابرقهرمانی بیش‌تر از گذشته شده است.

بردلی کوپر و جرد لتو  برای نقش هال جردن در فیلم فانوس سبز سال 2011 تست داده بودند که در نهایت این رایان رینولدز بود که نقش را دریافت کرد و در کنار پیتر سارسگارد ، بلیک لیولی ، مارک استرانگ  و آنجلا باست  در این فیلم حضور داشتند. بردلی کوپر برای آخرین‌بار در فیلم “سگ‌های جنگی” که توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده بود دیده شد و جرد لتو نیز در فیلم “جوخه خودکشی” که این‌هم در استودیو برادران وارنر ساخته شده بود در نقش جوکر حاضر شد.

انتخاب تام کروز به نوعی جالب می‌شود زیرا او تا به‌حال نقش ابرقهرمانی نداشته است و هم‌چنین دو فیلم از مجموعه‌های ماموریت غیرممکن و جک ریچر در دست دارد. جیک جیلنهال یکی از طرفداران قدیمی این نقش است و در مورد این موضوع سال گذشته در SXSW گفته است:« فیلم‌های ابرقهرمانی برای من الهام‌بخش بوده‌اند، من زمانی که ثور را دیدم بیاد دارم که واقعا از آن الهام گرفتم. یک دلیل برای اسطوره وجود دارد و آن‌ها خیلی مهم هستند… بعضی اوقات من در صحنه هستم و نقشی را بازی می‌کنم که مردم فکر می‌کنند یه جامع‌ستیز است اما من در فکر ثور هستم.»

آرمی هامر توسط طرفداران در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر برای این نقش با جو مانگالینو  پیچانده شد. مانگالینو قرار است در فیلم بتمن ساخته بن افلک  نقش دت‌استروک را ایفا کند. فیلم بعدی هامر “من را با نام خودت صدا کن” است که به‌زودی در سان‌دنس اکران خواهد شد.

استودیوی برادران وارنر، دیوید گویر و جاستین رودز را برای نوشتن فیلم‌نامه لشکر فانوس سبز در نظر گرفته‌اند. سال گذشته نیز تایید شده بود که فانوس سبز و تمامی لشگر فانوس سبز در فیلم جاستیس لیگ حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید