news-background
news-background

آیا «تام کروز» و «هایلی آتول» در حین فیلمبرداری Mission: Impossible وارد رابطه عاشقانه شده‌اند؟

«تام کروز» و «هایلی آتول» که در حال حاضر مشغول فیلمبرداری هفتمین فیلم از سری «ماموریت: غیرممکن» (دانلود فیلم Mission: Impossible 7 با لینک مستقیم) با هم رابطه عاشقانه دارند. به گزارش «سان» کروز که اوایل این ماه با اعضای گروه با عصبانیت صحبت کرده بود، تصمیم دارد رابطه عاشقانه‌اش را به زودی علنی کند، این در حالی است که آتول ۲۰ سال با کروز اختلاف سنی دارد. این دو بازیگر در یکی از صحنه‌های فیلمبرداری دست در دست هم قدم می‌زدند. یکی از اعضای گروه تولید نیز این گزارش را تأیید کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

از زمان پخش فایل صوتی اعتراض کروز به عوامل، او حتی مجبور شد به زودتر به تعطیلات برود تا شاید در غیابش شرایط آرام شود. کروز در آن لحظه به عوامل تولید که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی نزدیک به هم ایستاده بودند پرخاش کرد و گفت: «ما دنبال بالاترین سطح استاندارد هستیم. آن‌ها در هالیوود به خاطر ما دوباره فیلم می‌سازند. به خاطر اینکه آن‌ها به ما و کاری که می‌کنیم باور دارند. من هر شب با همه استودیوهای لعنتی، بیمه‌ها، شرکت‌ها و تهیه‌کننده‌ها صحبت می‌کنم و چشم آن‌ها به ما است و به خاطر ما فیلم می‌سازند. ما در حال به وجود آوردن هزاران موقعیت شغلی هستیم حرامزاده‌ها.»

این اولین حضور آتول در سری فیلم‌های «ماموریت: غیرممکن» و پیش زمینه‌ای برای حضور دوباره‌اش در فیلم «ماموریت: غیرممکن ۸» است. او شهرتش را با حضور در دنیای سینمایی مارول و به عنوان یکی از اعضای سریال «ماموران شیلد» (دانلود سریال Agents of S.H.I.E.L.D. با لینک مستقیم) در نقش «پگی کارتر» و در فیلم «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» (دانلود فیلم Captain America: The First Avenger با لینک مستقیم) و سریال اسپین‌آف «مامور کارتر» (دانلود سریال Agent Carter با لینک مستقیم) به دست آورد.

اما «پیپل» با تکیه بر چندین منبع این ادعا را تکذیب کرده و می‌نویسد آتول و کروز چند ماه گذشته مشغول فیلمبرداری بوده‌اند اما هیچ رابطه‌ی احساسی بین آن‌ها وجود ندارد. کروز از سال ۲۰۱۲ تاکنون پس از پایان رابطه‌اش با «کیتی هولمز» به صورت علنی قرار نگذاشته است. پیپل همچنین توضیحی از کروز در مورد مسئله فریاد کشیدنش منتشر کرد فشار زیادی برای حفظ پروتکل بهداشتی در صحنه علت از دست دادن کنترلش بیان شده است. فیلمبرداری «ماموریت: غیرممکن ۷» در ماه فوریه ۲۰۲۰ به دلیل انتشار ویروس کرونا متوقف و از ماه اکتبر در رم دوباره از سر گرفته شد. سازندگان مجبور به تعطیلی یک هفته‌ای به دلیل مثبت شدن تست کرونا برخی از عوامل صحنه شدند. «جرج کلونی» نیز در مصاحبه‌ای با دفاع از کروز، اعلام کرد که دلیل فریاد کشیدن کروز برای رعایت پروتکل را درک می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید